JellyPages.com

December 10, 2010

CintA Or LOvE ??

 aku nak cite sal sorang mamat ni. Dia nie mmg hensem gile cakap lu ! mamat ni byk mmberi kesan trhadap hidup dan prasaan aku. dia budak yg nakal tpi cute. sukeee nyakat org & very2 friendly..nak di jadikan cite, ntah camne la mamat ni leh trsyok kt aku..hehehe (bangga + riak skit).
   mulanye mamat nie duk usha aku(ade makna tue). masa tu aku tak brapa hairan fasal die mmg peramah,tapi yg buat aku naik hairan bila dia duk usha aku brbulan2 cam nak angkat aku jdi awek die jer..(perasan!). tpi betul beb..aku tengok cara dia layan aku cam best jer..mmber2 dye pun ade mention kat aku yg dia nie btul2 suke kat aku hapa..
   at 1st aku try arr jual mahal kat mamat tue..mesti arr!! takkan nak bt mega sale plak kan?! Yang aku sakit aty ,ade ker ptot die pngil aku budak sombong? Ciss,mmang la aku sombong ngan dia. Kan ke tak brapa ngan boys coz aku nie pemalu sket. aku kan ala2 gadis ayu gitu (ciss prasan!)
   sian dia..dah ber-bulan2 dia try amek ati aku tpi ntah napa aku still tak sngkut ngan dia. depan dia mmg arr aku malu2 kucing, wat tak kenal jer dlm ati, aku tahan getaran dlm jiwa aku nii arr.. aku btul2 terjatuh sayng kat dia sebenarnye tapi dia tak tahu.. nie 1st aku fell in love tau!! tapi ntah2 dia pun dah fed up ngan aku agaknye..?
    aku hanye manpu tahan perasaan aku dalam diam jer, hanya mampu mlihat dia dari jauh jer & hanya mampu tersenyum bila teringatkan dia..dia ajar aku jdi perindu yg dasyat giler !! dia ajar aku apa itu cinta yang datng dari hati..aku pun xtahu apasal aku boleh jadi kaku bila brdepan ngan dia..adakah ni penangan CINTA??
  
p/s; Ishh.. sungguh dasyat perasaan ni..kalu lah korang jatuh cinta,mesti korang tahu ape yg aku rasa..aduyaii tpi syang aty aku skrg dh jdi milik org laen..

0 budak maen batu serembang: