JellyPages.com

December 9, 2010

HEY U,STUPID BOY !!

.. heyy budak mata sepet yg benggong,aku xfham r dgn ko nie.yg ko nie slalu jer nak cri psal dgn aku knpa harr?? aku pon heran nape lah ko nie muncul dlm khidupan aku..aku rsa ko ptot kna buang ke alam bunian ko bru lah aman dunie nie klu x mmg kecoh dgn mulut ko yg longkang tue..krna ko aku fight dgn dye bodoh..aku xske plak prangai ko cam nie upenye..klu nak fight sgt dgn aku,mai r..ko ingt aku tkot ker dgn ko tue..boh skdar kor tue sepet,n tnggi jer lah aku xheran..aku xthu lah cam ner minah nie bleh couple dgn ko..malang btol lah nasib minah nie..mmg r lah weii..ko dgn hidup ko bleh g mampus der..yg boy aku nie plak sorng,asal ko bodoh sgt g prcaya cakap nye c sepet tue..laen kali ko tnye aku dlu,nie x..maen rush jer aku brtubi2 plak tu..aku rsa nak g jmpe n tampar korng brdua..sakit aty tue x trkata r..puas r aty ko dpt bt aku menangis smlm kan,so aku nak break up dgn ko..jantan smua sama,damn..now i really9999 hate u to much.btol kata mmber2 aku,single is better. .mmg myesal xsudah wehh.Tpi yg smlm ko call pjuk aku blik utk per,skali aku kata dh xnak..cnfrem mmg aku dh xnak pon..ko g r hidup dgn kata2 anak sdara ksyangan ko tu k..aku bleh hidup better kt sni..walahal,dgn mmber2 aku sndri pon ko nak jelouse tanpa sbb weii..btw budak nama apang tue,my best frenz oky..x prlu r ko nak jelouse x brtempat nie..aku syng ko sorng pon dh cukup..ko ingat aku nie kaki jantan cam c sepet tue ker? aweks keliling pnggang,kat mna hensem pon aku xnapak..dh lah giler seks.. Uuweekkk..not my taste ky..btw ,apang is my frez just n only him is my frez..dye tmpat aku mgadu msalah n tmpat aku brgurau..ko xyah nak jelouse r bout him sal aku knal dye dlu dripada ko..dan aku rsa,anak sdra ko dh crazy sal jelouse n brahi munohkan hubungan org..xleh tgok org bahagia kann..dh mmg speasis ko cam tue,nak wt cam ner..aku xthu r ape hrus aku bt lpas nie,aku ingt nak diam kan diri aku smentra wktu..nak tgok dye cari aku ker x..sal aku xsalah pon dlm hal nie..bodoh..nie r lelaki zman skrg,cemburu x brtmpat weii..xsmua org smpurna..cam aku,dh awl2 lgi aku bgthu ko yg aku xsmprna cam girl laen tpi aku kan nak brubah..xkan ko nak aku jdi girl yg liut letok..? xmo r aku,6ty senang ko nak tindas aku kan..omggg..tue bkan jnis aku lah wehh.aku ade pndirian aku sndri lah..klu d ikotkan smlm mmg hapy + sedey lah weii..tpi xper,lkehidupan harus d terusakan jgk..aku mampu doa jer pda tuhan biar sgla doa aku d makbul kan..

0 budak maen batu serembang: