JellyPages.com

December 16, 2010

mu menyerabutkan aku jer !!

dah wat nape lagi mu duk tefun2 aku wahai c budak BAND yg bodoh..mu kbor nak lost contact dgn aku kan..so beng2 cara r hal aku lpas nie..mu duk tfun 3,4 kali aku akpe? kol 4pgi plok tue,aku nak tdor x senang..mu sndiri hok nok lost cntact dgn aku kan,so beng cara r khidupan aku lpas nie..aku serabut dh nak dgr suare mu,mlah aku bnci dh nak tgok muka mu hok koya smart or..beng2 wt baek r ea..xreti bahasa dh aku nk cakap dgn mu..mu mulakan dlu kan..tuduh aku bkan2...benggong lahh..aku thu dh,aty aku kbor dh mmg mu akan cari aku pnye..tpi mintk maaf r byk2 apang..aku nak tumpukan pada bf aku sorg jer..mu xlayak jdi sahabat baek aku klu gtue lah prangai mu sebenar yg x thu nilai org..maen ikot dang jer..pkat bantai jer sesuka aty mu tnpa rasa cian ker org..tue mu,nie ade sekor lgi,c lie ea..duk msej2 aku nak nape xthu..beng2 wt2 cari aku r..aku xmoh dh mu..mu wat maen prasaan aku ngt ekpun..aku jga mu baek2 dh tpi mu prangai per setan molek..tekanan weh aku dgn prangai mu org nie..se lagi,aku ade bf bru dh,jdi boh2 r duk msej2 aku k..aku pon delete dh korng pnye number aku dh delete n aku pon dh remove ko dri frez aku.myibuk jer..btw mlm kmarin ex bf aku kna pukul d org kmpung..padan dgn muka ko sal ko bt taek sgt smlm nie..skrg ko dh berigat dgn org kg kes ko bwak masuk betina..sian kt ko..aku trut simpti dgn ko..tu lah dlu ko bt maen sgt dgn aku,ko sumpah byk sgt der,kn ko dh berigat tue..terang2 plak tue wehh.cian kt ko tau..now..aku lah org paling hapy bila aku dh dpat cinta yg aku cari n kejar..so korng jgn pandai2 cari aku n kacau aku lgi k..esok dh nak g trip to KL,jdi aku xdpat nak tulis kt dada ko 2 ari..aku harap ko jgn nakal2 k my blogger..huhuhuuu... k papai ,mmuaachhh  !!!

0 budak maen batu serembang: