JellyPages.com

December 13, 2010

StiLL love U

..Smlm aku teringat kt dye,dye ialah EX aku dlu..aku cayang sgt2 kt dye..bgi aku dye r insan paling smpurna bgi aku yg fham akan diri aku n perasaan aku..walaupun dye nie seorng yg panas baran,tpi cayang n cinta aku kt dye xprnah luput dri ingatan..nama dye Jee Nechel Mck Micheal tue sebelom dye masuk Islam,after dye masuk islam name dye ialah Danish Danial..aku syang dye weii. dye r sgala2 nye bgi aku sblom aku jmpe couple2 aku yg laen. .coz dye laen dri yg laen..dye sama umur r dgn aku,kuat cemburu..famly dye ade msalah,so aku tmpat dye mgadu kasih..aku syangkan dye..walauponkami brjauhan,dye d Melaka,Sabah..n aku plak d Terengganu namun kesetiaan aku dgn dye xprnah runtuh n xprnah berubah..dye bgi aku sgala2 nye..aku mahukan dye kmbali pada aku sprti dlu..aku bodoh krana buta xnapak cinta yg aku cari sblom nie..pgi nie aku text dye dgn harapan dye reply smula text aku..akhir nye doa aku d makbulkan,dye reply text aku..alangkah hapy d haty aku x terkira rasa nye..aku sampaikan hajt aku yg ingin kmbali pada dye smula,n dgn harapan yg aku akn brubah bla aku d terima..akhirnye dye terima aku kembali..tpi perlukan masa utk sesuai kan diri dye kmbali pada asal..aku mahukan dye..aku sayngkn dye dgn spenuh aty aku..walaupun dye dlu agama Kristian tue dlu now dye dh Islam..fmly kitaorg pon dh thu tntg hubungn suci nie..walaupon xprnah jmpe,n just call n text jer..aku prcaya dye cuma ada aku d aty nye..bgitu jgk dgn aku..cuma dye d aty aku..xder org laen..aku syangkan dye dgn spenuh aty aku..i need u jee right now,u are my everthing..my life,my soul n everthing suck wthout u dear..i need u.give me 1 pluang 4 me change everthing bad bout me..
YAN,DANISH ,N REDSUKE

TIME NIE BESDAY MY BABY,DANISH AT SABAH KT PUB MAMA YAN
                                        


0 budak maen batu serembang: