JellyPages.com

January 25, 2011

Story Bout You !!


thanks someone coz hadir dalam hidup ini dengan tibe-tibe.. saya akui sejak awak muncul dalam kehidupan saya,saya rasa hari-hari saya happy sangat.. gembira sangat awak.. saya rasa saya dah jatuh hati dengan awak kot .. but saya rasa terlalu awal untuk saya jatuh cinta sebab saya tak nak di kecewakan lagi seperti yang lepas-lepas.. perjalanan kita masih jauh lagi untuk mengenali antara satu sama laen.. walaupun kita masih berkawan dan dalam proses mengenali antara satu sama laen,saya tetap sayangkan awak.. saya mula belajar erti rindu dan kesabaran after mengenali awak.. sweet plak kan but bagi saya itu adalah cabaran and ujian untuk menghasilkan sesuatu perhubungan yang baek,aman and kekal .. awak jangan bimbang lah,saya bukan yang jenis gila kan harta,pangkat mahupun kekayaan.. saya sendiri pun tak ada harta,tak de pangkat coz semua itu bagi saya tak bagi kebahagiaan pon.. saya cuma ada hati,hati yang ikhlas untuk menyayangi awak and mencintai awak selamanye.. memang sesetengah orang tu memandang pada rupa paras and kekayaan tapi saya tidak.. saya sedar akan diri saya yang tidak sempurna ini.. kasih sayang and kejujuran adalah harta yang paling bernilai di mata saya.. tu semua dapat membuat saya bahagia di samping orang yang saya sayang.. btw,saya sbenarnye kan awak dah takot untuk bercinta sebab saya tkot.. takot di kecewakan lagi.. tkot airmata nie mengalir lagi di kemudian hari.. but kali nie,saya cuba beranikan diri saya untuk mencintai awak dengan setulus aty saya,awak.. 

andai kata saya mahukan awak and ingin kan awak menjadi milik saya selamer-lamer nye, awak sudi tak ?? sebab saya suka kan awak sangat-sangat.. hati saya dah terpaut pada aty awak,tapi aty awak belum menerima pautan dari aty saya btw saya akan tetap tunggu awak sampai awak terima saya.. saya x kisah lamer mana pun,saya tetap tnggu jawapan dari awak.. saya lakukan ni semua sebab saya sayangkan awak.. if awak dah mencintai seseorang,time tu saya akan berundur pergi dari kehidupan awak and tak kan sesekali muncul lagi dalam kehidupan awak demi kebahagiaan awak dengan orang yang awak saya tue.. mengenali awak adalah sesuatu pekara yang paling indah dalam hidup saya.. kita mesra,everthing kesalahan yang saya lakukan,awak akan cepat-cepat marah and tegur akan kesilapan saya and dari tu lah saya mula perbaiki ksalahan saya nie .. thanks awak sebab muncul dalam hidup nie.. saya mahu jadi yang terbaek dari terbaek di mata awak, di hati awak , and di fikiran awak .. boleh tak awak ?? boleh tak ???

1 budak maen batu serembang:

Unknown said...

i realy2 love u sayang !! awak terima x saya klu awak dah baca page nie ?