JellyPages.com

April 17, 2011

awak ..

saya tak tahu bagaimana nak bermula..saya juga tak tahu bagaimana nak ekspresikan riak hati saya..cuma di kesempatan terakhir ini..saya ingin memberi sekalung ucapan terima kasih tak terhingga..kerana awak hadir di hidup saya biarpun cuma untuk seketika..


awakkk..kita jalani hidup dengan gelak tawa..sesekali kita berdua merajuk bila tak kena gaya..maafkan saya awak..sekiranya ada kata bicara mengguris rasa..seandainya ada tersilap dalam bergurau senda..maafkan saya juga kerana terpaksa pergi..jauh dari sisi..kalau boleh saya tak mahu melangkah..tapi saya kena pasrah dengan ketentuan dan takdir..meskipun terlalu banyak kenangan yang terukir..maafkan saya juga kerana buat awak akan merindui..juga menyayangi..andai benar seperti yang awak pernah kata..


awakk..maafkan saya juga ..kerana terlanjur menyayangi awak..kalau dulu saya boleh berdiam diri..tapi kali ini..di hari terakhir ini..biarlah awak tahu..awak teman yang istimewa di hati saya..walau kita bersua di hujung huruf..awak tetap saya kasihi..awak sahabat yang terbaik buat masa ini..mungkin keterlaluan saya katakan..saya tak biasa bila awak tiada di sisi..saya resah bila awak menyepi..saya tahu awak perlukan ruang untuk bersendiri...awak tak sanggup menemani di saat terakhir saya di sini..perlu awak tahu..saya juga tak sanggup melihat awak terus bersedih..hati saya juga perih,..saya tahu saya pernah kata..pergilah..tapi hakikatnya..awak kita rindu..kita rindu dengan usik tawa..sebab kita tahu..selepas ini akan berakhir ..yang ada ..hanya kenangan yang menghibakan semua..


awakk..terima kasih sebab beri kesempatan untuk saya berteman..terima kasih atas ucapan awak hari tu..saya hargai semua...terima kasih juga untuk kasih yang tercurah selama ini..biarpun singkat awak saya kenali..serasa sudah seabad saya di sayangi..terima kasih ya sayang..


awakk..di kesempatan terakhir ini..tapi saya harap bukan yang terakhir namun sekiranya ini yang penghabisan..saya mohon..awak teruskan hidup dengan senyuman..andai awak bersedih..percayalah..saya turut merasainya..saya mahukan awak terus bahagia di dunia juga akhirat..kalau ada kenangan antara kita yang menghibakan hati..awak lupakan saja..

awakk..saya pergi dulu ya..saya tak berani janji yang saya akan kembali...tapi sekiranya saya kembali lagi..saya harap awak akan seperti dulu..yang mencuit hati dengan sikap awak..kita akan terus berkarya seperti biasa..seperti semua tak pernah terjadi..


awakk..terima kasih dan..maaf ya..kerana..saya terlewat menakluk waktu untuk bersama dengan awak !


Akhir kata..sebagai pengganti diri.....kita bicara tanpa suara..kita berjumpa tanpa rupa..di hujung jari aku menyanyi..sungguh kau kan aku rindui..

0 budak maen batu serembang: