JellyPages.com

April 17, 2011

love me or HATE me ??

im 22years old , normal girl , i hate spagetti , i love music and fashion , im loud , my personality is depends on my mood, i hate when people hate me and im sensitive . satu-satu nya perkara yang aku tak suka tentang diri aku ialah , aku sensitive . sangat-sangat sebenarnya . kalaulah aku boleh buang sifat sensitive aku ni macam aku buang kulit pisang dalam tong sampah , aku pasti dapat hidup dgn gembira tanpa pedulikan kata-kata orang lain .

tapi mulut orang kita tak boleh tutup ..

hari ni aku belajar something , kita tak boleh buat semua orang suka kat kita . macam yang selama ni aku try buat . mybe ramai yang tak tahu , mungkin takde orang tahu , tapi selama ni aku cuba buat orang suka aku , at least cuba buat dorang tak benci aku and tak jadi kan aku topik utama dalam mana - mana sesi mengumpat dorang .

BUT I CAN'T .

Some people akan suka aku , and some people akan benci aku . tak kira sekuat mana aku cuba , aku tak boleh paksa orang suka aku . macam karma , tak semua orang akan suka aku , dan tak semua orang aku suka . mungkin aku patut mula jadi tabah dan tak senstive macam dulu lagi . aku patut mula belajar macam mana nak ignore apa yang orang lain cakap , susah tu memang lah susah , aku dilahirkan dgn sifat ni . tapi aku kena cuba . dan jangan putus asa , yeahh !

anyway , aku baru perasan , aku macam budak-budak kan sbb baru nak sedar this thing. eh wait a minute , aku memang budak-budak . shit !

0 budak maen batu serembang: