JellyPages.com

June 29, 2011

Selamat Tinggal


kalau awak sayang seseorang lepaskan dye pergi .. 
kalau dye datang balik pada awak ..
 insyaallahh  its urs !!


Assalamualaikum sang pembaca ..
korang pernah dengar kan ayat kat atas tuhh .. hhmmm akhir2 aku selalu d belenggu satu persoalan dan akhirnyee persoalan tuhh dah terjawab tadi .. pada awak terima kaseh lah sebab untuk jawapan persoalan tuhh .. make sure lepas nie takder dah sebarang perkataan yang keluar :)

entahlah kusut sangat kepala niee sampaikan takleh nak buat keje satu bnde pun .. aishhh kuat tol aku main perasaan akhir2 niee .. mana2 yang terkena api kemarahan aku tuhh,aku betul2 mintak maaf lahh .. aku ngaku yang aku emosi kit 2,3ari niee tapi aku janji pasniee aku takkan emosi dah .. promise !! buat awak tuhh .. saya tahu awak akan singgah tengok blog saya nie . hhmm saya dah tak tahu nak cakap ape dah kat awak tapi saya nak awak tahu yang awak adalah satu satunye lelaki yang boleh terima saya dari hujung rambut sampai hujung kaki .. terima kaseh untuk semua tuh awak .. saya tahu awak tak bahagia dengan saya jadi saya lepaskan awak pergi and i will make sure the happiness is yours ..
percaya lah awak !! saya sanggup mintak Tuhan bekukan perasaan saya pada mana2 lelaki semata2 sayangkan awak tapi sekarang awak dah pergi untuk selama nyee dari hidup nie ..

luahan untuk awak buat kali TERAKHIR ..

awak .. saya sentiasa sayang awak sampai akhir hidup saya ..
saya akan rindu awak sampai nafas terakhir saya ..
saya janji akan bahagiakan awak walaupun awak jauh dari hidup saya ..
saya akan ingat diri awak sampai hujung nyawa saya ..
awak .. nilai hidup awak dalam diri saya terlalu tinggi ..
mungkin saya tak mampu untuk memiliki awak tapi
cukuplah sekadar aya dapat melihat kebagiaan awak ..
menitis airmata apabila melihat awak pergi dari hidup niee ..
tapi apakan daya saya dah tak tahu nak buat camner lagi  ..
saya nak tengok awak bahagi !!
saya tahu awak kecewa dan marahkan saya tapi
hati saya Allah saya yang tahu awak ehh ..
awak .. kita pernah janji sam-sama dulu kan yang kita takkan tinggalkan antara satu sama lain .. awak bukan senang nak mencintai dan sayang orang dengan penuh keikhlasan dan bukan mudah nak lupakan seseorang tuhh apatah lagi orang yang pernah bertakhta d aty kita .. mungkin awak fikir yang saya hanya suke kan awak .. tapi awak tahu dok yang perkataan suke dengan sayang adalah berbeza .. mybe nampak sama tapi perasaan tuhh lain dan berbeza tau awak ... awak adalah orang yang betul2 saya sayang dan akan terus saya sayang untuk selamanye ... setelah segalanye saya berikan pada awak dan awak nak tahu tak yang saya sayangkan mahligai yang kita bina atuhh walaupun hanya sekejap kita membinanyee .. maafkan saya yer awak . tapi buat masa niee , ini mungkin adalah jalan yang terbaek untuk kita .. lagipun saya sedar jauh beza saya d bandingkan dengan ex girlfriend awak tuhh .. yelah saya tak berharta tak berpangkat tapi saya ada hati yang ikhlas untuk menyayangi awak .. memang pantas pun klu awak kembali ke pangkuan ex girlfriend awak .. saya sedar diri yang tak sempurna .. walaupun hanya sekejap sakit sedeh bahagia kita kongsi bersama kan awak kan .. saya tak mampu melihat awak sedeh apatah lagi untuk selamanyee .

awak .. andai kata saya tiada lagi untuk melihat hari bahagia awak tuhh .. saya harap awak jangan tangisi pemergiaan saya nehh awak .. saya doakan awak bahagia selamanyee dengan ex girfriend awak tuhh .. maafkan saya jika awak sendiri dah tahu kenapa saya cuba untuk melepaskan awak ..biarkan saya akhiri sisa2 hidup saya selagi saya mampu bertahan .. tu janji saya pada awak untuk yang terakhir kali nyee .. terima kaseh kerana tunjukkan erti kebahagiaan ketika bersam-sama dengan awak walaupun hanya seketika .. terima kaseh kerana bahagiakan saya .. terima kaseh sebab jadi yang terbaek dalam hidup saya .. terima kaseh kerana percayakan saya .. terima kaseh kerana menjaga saya dan jugak aty saya .. terima kaseh untuk kaseh sayang yang awak curahkan pada saya sepanjang kita bersama .. terima kaseh kerana mengajar saya hidup seperti lilin yang menerangi orang lain dan melarang hidup saya seperti duri yang hanya menyakiti orang lain .. terima kaseh untuk segalanyee .. saya akan rindu awak selamanye .. saya akan sayang awak selamanyee .. selamat tinggal awak .. saya pergi dulu :'(

hhmmm .. so setakat nie sudah penulisan kita untuk pagi niee .. aku dah takleh nak teruskan lagi penulisan niee sebab hati dah mai sebak jer niee . aiyaaa senyum cuma d luaran tapi luka d dalaman takder siapa yang nampak dan merasanyee .. cuma kita dan hanya kita .. k selamat malam sahabat dan esok bangkit dengan permulaan yang baru :)

p/s : mencintai seseorang tak semestinya kita akan memiliki seseorang . sesungguhnya jodoh pertemuan itu di tangan tuhan ..

1 budak maen batu serembang:

Unknown said...

jom follow dan komen mgomen :)