JellyPages.com

December 4, 2010




SO STUPID ME !!






..aku xfaham knapa dngan diri aku sebenarnye. .ade kah sbb aku yg bodoh,mencari & kejar bnda yg aku xpasti akan jdi milik aku. .aku knal sorang mamat nie dlm facebook ,entah camner aku dngan dye makin rapat berkawan smpaikan aku boleh menaruh aty pada dye. .bodohnye aku klu aku kata aku mula syangkan dye. .padahal kitaorg dh janji nak kekal kan persahabatan nie sampai bila2 tnpa ade sbarang ikatan hubungan ape2 kerana smua tue adalah permintaan dye jika mahukan persahatan nie kekal. .Aku pun xfham per sbenarnye kmahuan dye. .tpi aku xkisah ape dn siapa aku d mata dye dan yg penting dye sntiasa ade dkat dengan aku. .saat aku susah dan hapy sbb bgi aku dah xder per2 yg prlu d fikirkan lgi. .
        lame-kelamaan prasaan sayang brtukar jdi cinta. .aku cuba bgthu dye yg aku nak couple tpi dye snyap n mahukan skadr sahabat. .skali lagi aku tunduk akan kmahuan dye. .aku hormat akan permintaan dye. .adakah disebabkan kisah silam aku dn khidupan aku. .mmg klu nak di bndingkan jauh ibarat langit dgn bumi antara aku dgn bkas2 gf dye. .mlm2 sblum nye ,aku mghabiskan masa brsama dngan nye.. .brgurau,mesra dengan dye. .dye pernah ckap dye syangkan aku tpi bkan sbgai couple tpi sbgai sahabat. .dan skali lgi aku kcundang akan kata2 yer. .aku ambk kputusan utk jauhkan diri dri dye. .bt kali pertama aku cuba niat aku tue,tpi krna rasa syng aku kt dye kuat aku trpksa lupakan hajat aku tue..walaupon syng..aku trpksa brmkan aty dgn dye..skrg dh jarang jmpa.smpai msa nak jmpe msti ade problem. .nothing easy to say bout u. .aku d jadikan tmpat kpuasan mu bla kamu inginkn aku..krana di situlah titik timbulnye sayang aku pade dye..tpi mu wt xendah jer. .aku mula jelouse bla mu mula chat dgn bkas2 gf mu. .bodoh nye aku sbb jelouse x brtempat tpi aku xdpt cntrol diri aku dri brhnti myayangi mu. .rsa cam bodoh jer aku sbb duk kejor2 bnda yg bkan milik aku. .teringat time gurau,rambut mu hok x berape smart tue aku slalu kucar. .hahhaaa..aku suka tgok klu mu snyum,sbb bla mu snyum aku rsa seolah2 ilang sgala msalah aku. .ringan sgala beban d kpla nie. .tpi mlm nie dh berakhir sgala2 nye persahabatan nie kerana salah faham antara aku dgn dye..nie adalah first airmata aku menitis krana dye. .time2 ujan,teringat bla sama2 mandy ujan smpai bsah kuyup sorng. .time tue first ngepong. .mtor spupu mu..nakal mu bwak mtor tobak pun..tpi xper aku pluk kemas dh sbb klu jtuh pon,aku dgn mu. .mlm nie lah last,lpas nie xdop dh nama mu dh khidupan aku. .aku pon dh remove mu dri fb aku sal aku xmoh ingt dh mu..aku hrap mu bhagia dgn siapa mu brada. .aku trpksa lpaskan mu jgk dn mulakan khidupan baru aku tnpa ade nama mu. .aku akan cuba,mgubah status aku. .aku xleh putus asa. .aku hormat kputsan dye yg nak jauhkan diri dri aku. . aku terima dn terima kasih sbb akhir nye gini yg aku rasa. .betapa hebatnye mu shngga dpat lmbut kan aku yg bgtu keras sprti batu. .thakns . .smpai bila2 pon aku tetap sayangka mu . dn xkan brhenti mcintai mu dlm diam2. .i swear to god.

0 budak maen batu serembang: