JellyPages.com

May 19, 2011

itu gunanye sahabat !

 selamat sejahtera pembuka bicara..
utk sang pencerita . membuka lebaran barunya..
ada suka ada juga duka . .tapi jngan pula,
anda terasa . . 
hey pencerita kembali berkarya,
mari mari kita baca bersama . kisah ini diceritakan semula . .
ditokok tambah sebagai perasa . lepak sana sini janji hepi,
mula celoteh sambil minum kopi .jgn jgn kita bersendiri .
nanti aku kita dan semua mderita lagi . .

       Di pagi yg indah ini walaupun mata still lagi ngantok sebab tak cukup tido smlman akibat di serang hendap oleh cik demam campak . . ahahahahha ! aku nak cerita la sikit arinie tentang ape yg telah terjadi kat aku . tak kire la dalam masa yg terdekat ni ataupun masa lampau aku . . dah memang tugas aku sang pencerita dlm hidup aku sendiri lahh . ahahahhaa ! anda juga sang pencerita,tapi utk hidup anda juga kan . huh ! tak payah lahh kan kite nak jaga tepi kain org lain dgn sengaja cuz tanpe kerelaan seseorang tuhh . .( perkosa namenye tuhhh  ) dan dalam erti kata lain kalau seseorang tuhh nak meluahkn al-kisah yang terpendam dalam lubuk hati atau ape jerr yang di rasenye . . anda cubalah dengar dengan penuh setia ( jangan lahh tekun dengar sampai tertido ) bile anda jd pendengar setia . anda pasti akn dihargai sampai bile2 sebagai sahabat yang sejati . hakikat tuhh lahh cerita jika anda adalah seorang pendengar . .
       
cuba anda bayangkan yang diri anda dalam kegelisahan . time tuhh hati penuh kesulitan dan saat tuhh anda tak tahu pada siapa anda mahu luahkn (nie mesti korang suka maen2 jerr kan so kenapa tak luah kt maha pencipta kita ?? ) jadi anda pun mencari kawan yang di anggap BESTFRIEND dan anda luahkan padanya . ahahahhaa ! sama cam kejadian kemarin . ade sorang saeng aku dalam facebook nie baru nak belajar tentang blogger . . di mana dada sang pencerita meluahkan segalanye . . memang nakal sesangat saeng aku nie sorang . first tengok blogger dia . . prghhhh memang tahap K.O lah . tapi nak buat camner dah dia baru nak belajar . . korang memang kenal nye nie budak . klu dop silap nama facebook yer nick ibnor hafiz a.k.a apitz . .

horr nie r tuan nye blog tuhhh . . dop supe org . hypeaktf nie ! ahahahaha .. 

Memang nakal dol bila tengok blogger dia . semalam time buat blog dia . . aku tak berhenti2 ketawa sampai kuar airmata . . ahahaahha !! memang nakal tgok blog dia pada awal nyee . . tapi after aku kemas kan blog dia dengan secara ringkas and teratur time tuhh lah baru nampok blogger seorang sang pencerita baru . . bukan nak bangga but sebagai kawan kita perlu menolong mana yang patut . yelahh aku takdop kemahiran bab rempit tapi apitz ade . . sama jugak nge dia . dia takder kemahiran about blogger2 nie n aku ade kemahiran nie . . so tak salah pun if aku bantu dia supaya blog dye napak lebih kemas dan teraturr . . apitz oh apitz . . deme nie orp rempit memang pandai tapi bab-bab nak jadi sang pencerita deme terus K.O . . ayooo . takperr deme nak belajar kan . . baguslah . . korang yang nak jengguk2 blogger apitz bulehh lah sesangat tapi jangan pulak korang ketawa sampai keluar airmata . . ahahahhahahah ! huhh !! klu tak silap blogger dia nama WWW.Nikibnorhafis.Blogspot.Com SO pakat pakat lah korang p jengguk k . . prghhhh cam promot lah pulop nie . . ahahahahaa ! ingat yer cik apitz . tuan hamba berhutang dengan beta satu set mcd tuhh bersama-sama gelas percuma . beta mahu yang limited tauu . . ahahahhaa ! kejam kan aku . tapi beta tetap ingat bulan 6 tuhhh d setiap masa . ahahaha ! nie duk sibuk sibuk maen blogger nie sampai aku lupa nak makan ubat . aduyaii memang sakit r bila kena serang hendap camnie . tuhh lah mase kecik takbohh kene . time besor jalor gini r yer mai buat kenee . memang nyekse r lahh wehh . makan tuhh dop lehh makan nie dop lehh . . doh nak makan nape nye ?? sayur ? eeukkk . . biar dop pon wehhh . . memang bulehh bala r mai nyakit gini . 

gini lah rupa cik campak ! seksee wehhh . .
wehhh cepat2 lah baek sebab klu dop baek gop . prghhhh malam jumaat nie dop lehh beraksi lah aku napok nyee . . cepattt lahh kamu pergi dari diri niee . dop sanggup dah nok nelan ubat hok besor besor super kaki gajah tuhhh  . memang menyeksa kan wehhh . . so stakat nie jer aku nok open story ea . sal BETA mahu beradu pulop . . mai pening2 lalat dohh nie after baham ubat besor per kaki gajah . . okehh kita jumpa di next page okehhh . . btw aku nak bagitahu nie yang aku nak cuti UPDATE selama 3,4 ari atas sebab masalah kesihatan aku yang makin teruk dan ketara nie . . kekawan yang aku sayang . . 

pleasee doa kan aku semoga aku cepat sembuh daripada serangan hendap nie k . tak sanggup dah wehh ambe nok kedaan gini teruss . bubye . . lebiu all friend by me :: sang pencerita !!

sampai sini saje tamat sudah cerita ..
salam sejahtera semula untuk kita tutup bicara ..
esok lusa tulat boleh berjumpa tapi dgn lain ragamnya..

3 budak maen batu serembang:

Unknown said...

Takkan bace jer kot ? follow gu . .

Unknown said...

wahahahaahaha! ketawa seorang je kite baca dia kutup ambe.. T.T parok kene nim hahaha! thx ya :)

Unknown said...

ahahhaha .. lek r . biase r tuhhh . kutuk kutuk gurauu . . ahahaha . sokbeng marohh kkgi kedut hok mana ade . ahahaa .