JellyPages.com

May 8, 2011

saya tak sekuat awak . .

hari ini saya tak tahu kenapa bangun tdo tadi saya rase sedih sangat2..
saya tak dapat tahan..
haty saya sakit bila teringat kan awak..
semua benda saya tak boleh buat..
saya hanya terpikir,apew yang awak lakukan sekarang..
mesti tengah hepy kan ngan kawan2 awk..
saya tgk fb awk ,awk tabah je..tapi saya tak setabah awak..
nape saya tak boleh jadi cam awak..
kenapa saya tangisi perpisahan nie..
kadang2 saya rase saya mcm nak hilang ingatan je,,
saya rase saya tak mahu ingat kan awak..
sampay arini saya tak tahan sangat2..
saya call mak saya..
first time saya luahkan semua perasaan saya kat mak saya...
seumur idup saya,saya lah anak dye yang paling susah nak menangis depan dye or nangis masew call dye..
but arini saya tak tahan..tak dew tempat saya nak luahkan so hanya insan yang saya sayang sangat2 tempat luahan haty saya..
sedih awak..hati saya sakit..
mungkin mak saya leyh cakap saya kuat,saya tabah..
tapi hakikatnya saya tak sekuat to..
kenapa awak??
mungkin awak membenci saya sekarang..saya faham,,
saya hanya mampu katakan,yang saya sedih sangat2 dan wndoo sgt2 kat awk..
bangun tdow selalu ingt awk,nak tdow igt awk..
kemana je saya pergi sy sentiasa ingt awak,,
kenapa saya perlu rasakan semua nie..
saya tak nak rase nie awak..
saya doa semoga saya dapat lupakan awak..
tapi semakin saya nak lupakan awak,,,bayangan awak selalu mengganggu saya..
awak saya rasew cam nak mati je..
saya harap,saya dapat jadi cam awak..tabah dan cekal..
dan sentiasa hepy cm awk..
                   maafkan saya awak :(



nobody knows its empty
this smile that i wear,
The real 1 is left in the past
becoz u have left me there..

nobody knows i'm crying
They won't even see my tears,
when they think that I'm laughing
I still wishing u were here..

nobody knows its painful
They think that I'm strong,
They say that this won't kill me
But i wonder if they were wrong..

nobody knows I'm praying
that u will change my mind,
they think that I had let u go
when u left me behind..

nobody knows I miss u
They thinks I feel set free,
But I feel like i' m bound with chains
trapped in the mystery..

nobody knows I need you
They say I can do it on my own,
but they don't know I'm crying
when i' m alone.. :')

0 budak maen batu serembang: