JellyPages.com

May 3, 2011

pengajaran for a beautiful girl or not . .

 Hey sahabat . . arinie aku update blog tentang
entry yang sedang berlaku sekarang di kalangan kita2
semua tanpa kita sedar . .

benda dah lama tersebar kot, mybe aku je baru nak ingatkan balik gadis2 sunti kat luar tuh. harap muka cantik, tapi dara dah takde, buat per ! Ingat lelaki nak kahwin ke dengan korang2 yang dah tak sunti ? nope lar . sory okehh but lelaki akan pastikan,orang yang dia nak kahwin tuh maseh belum d sentuh, dan maseh virgin . .mybe entry nie tak patut aku tulis but aku sgaja tulis sebab aku kaum hawa jadi smua yang aku tulis nie aku nak jadikan pengajaran untuk gadis2 d luar sana . .

Anyway, tadi baru je tengok cerita "Aku Masih Dara".. betul la dengan sinopsis cerita tu. bukan cerita melayu ni takde pengajaran. memang banyak sangat kot . nah,kat bawah ni,pengajaran for a beautiful girl or not . . huh !
















So,korang nampak sangat2 kan lepas dah terlanjur, menyesal tak sudah2 .. Padan la muka. Lepas ni, pandai2 la cari pak sanggup. agak2 kalau korang dapat kahwin pun, itu pun tak kekal lama punya.. lain la kalau dia nak ko lagi. bayangkan baru malam pertama. Oh dicucuk nya paip pada tanah ! Tak keluar darah ! Oh no  kantoi suda ..  Esok dibawa nya ke klinik, " maaf tuan,sebenarnya,isteri tuan sudah lama takde dara.".. Then terus si suami ambik kputusan. "awak,maafkan saya. saya terpkasa ceraikan awak.."  hahha.. Aku kalau tahu,terpaksa gelak jelah .  Jangan ingat korang duduk dekat western. kalau western,main banyak kali pun, diorang tak kisah pun . .

2 budak maen batu serembang:

lady_pink said...

akak punya blog terbaek la....

Unknown said...

thanks adeq ..