JellyPages.com

June 6, 2011

diri ini tak sempurna ..



AMARAN :: entry nie PANJANG GILERRR ..ahahahaha

Assalamualaikum w.b.t

uihhhss dah lamer aku tak update blog nie.. rindu yang teramat sangat2 tapi nak buat camner dah nasib lah tuhh pc aku buat perangai sangat. ahahahhahaa :) dah berhabuk blog aku niee.. tunggu mase nak sedut and then jual habuk tuhh .. berape kilo ntah ( sambil senyum kambeng !! )
sorry sangat mggu lepas aku buzy sangat .. tuhh yg kadang2 tak sempat nak update and on9 fesbuk :( btway Alhamdulillah ..syukuran ya allah for giving me opportunity to stilll breath in this world syukaran ya allah for giving me chance to smile all over again ( prghhh aku speakin tuhh bai .. ahahahhaa )
selepas selesai solat magrib aku termenung dan memenungkan diri memikirkan masalah yang melanda hidup aku .. ( nak nages lah wehhhh ) ..

lately memang masalah macam bertubi-tubi melanda aku
semoga aku dapat tempuhi dengan tenang
mood aku sekarang nie pun macam x tentu hala jew
macam-macam dalam fikiran aku
segala hentaman dan tomahan dah ubah diri aku manjadi agak emosi maafkan saya semua..saya tak sempurna...
saya x mampu nak jaga hati semua orang tapi saya akan cuba sedaya-upaya yang saya mampu
rasa macam nak nages la plak magrib2 nie..
aku sedaya upaya nak memuaskan hati semua orang.. aku bukanlah seorang yang kuat dan pastinya kawan2 aku tahu yangaku ni cukup2 lemah .. thanx you all sebab faham perangai pelik aku niee ahahahhaa ( senyum palsu sorang2 lah pulop ) tapi aku tahu allah telah meminjamkan kekuatan untuk aku terus bernafas dan terus kuat untuk menjalani kehidupan selagi jasad dikandung badan niee ( cewahhhh .. )

Aku bukanlah sempurna dan tak mampu melunaskan segala kehendak orang lain sedangkan diri aku terkotak katik melalui semua niee ...perlukah kita berkorban untuk orang lain.. aku rasa perlu dan tengok keadaan nyee lah pulak kot ..aku tak kesah lahh dengan persepsi orang laen terhadap aku ...aku nak tanya niee ada kew orang yang sempurna kat dunia nie ?? tepuk dada tanyalah iman kita sendiri tuhh dan jangan senang-senang nak melemparkan tomahan,tuduhan,cacian kat orang .. memang la mulut kita tak boleh duk diam kan ..aku rasakan drpda duk bercakap yang ntah pape 2 lebih baek la ko berzikir ..aku bukan nak tunjuk baik lahh ..aku pun ade kelemahan aku sendiri ..bukan jugak nak mencari publisiti murahan untuk menarik perhatian orang ..ahahahaa tak perlu kot sebab aku dah cukup hot dah klu ko nak tahu .. ahahahahaha just kidding lar ...semoga aku selalu berada di jalan yang di redhai dan di lindungi allah tuhh pun dah cukup buat aku ...

aku pun dah tak tahu nak buat camner nge mulut orang lagi niee.. pah satu satu datang kata aku tuhh .. kata aku niee lahh .. ko napak ker ape aku buat tuhh ?? cukup lah sekadar allah s.w.t jerr yang napak dan tahu apa kelakuan aku .. buat baek pun salah apatah lagi buat jahat .. lagilah salah .. uishhh manusia nie kann . memang penuh dengan hasrat dengki cemburu dengan kebahagiaan orang .. kanapa ekk ?? sekolah dulu ustazah korang tak ajar ekk dalan pendidikan islam ?? ahahahahaa .. kadang2 aku rase nak tergelak pon ade . dalam2 ade yang buat citer tentang keburukan aku tuhh dia tak sedar ker yang bahawa seolah2 dia bukak pekung dia sendiri .. aku taknak lah aib kan nama dia tapi dia dah remove dah aku dari fb malah dia block aku terus .. ahahahaaaa  ( bahaya jugok mg gu wehhh ) .. bengkak kot sebab kena atas kepala sendiri smula ..

demam pun dah reda slow2.. thanks abah and umiee bawak aku p klinik sampai kena suntik 1 jarumm . prghhh sakit tuhh sampai demam semalaman aku d buatnyee ...gilerr nye doktor tuhh .. umie dah pesan suntik kat monggeng tapi dia suntik kat bahu .. sakit samdol wehh :( hikhihkikk best tau jadi orang sakit niee . mekasehh abah sebab belikan Lamb Chop Black Paper ( kambeng nye daginggg !! ) ngidam nak makan tuhh . aahahhaaaaa terbaek nyee abah . biase lahh aku kan anak abah .. ( cewahhhh .. ) dalam2 duk confius sakit niee tetibe aku pulop d lande cinta dengan seorang boy niee .. kami kawan jer pada mula nye tapi tibe2 perasaan sayang tuhh timbul after kami mula luahkan perasaan masing2 ( maluuuu nyeeee !!) tapi wat rilex sudohh lah moge kite nie sayang dia betul2 .. rase dok salah pon .. muda dari aku tapi tak salah sebab nabi muhammad pun dulu khawin dengan orang berusia dari dia jugok ( acisss aku ikot agama lah pulop ) aahahahhaa .. dok au akpe jadi sayang ngat ke mu .. mybe mu faham perasaan aku.. btw thanks sebab mu terime aku seadanyee :) aku sayang mu ketat2 wehhh ...

aku tahu ada yang sakit aty nge aku .. tapi setahu aku,aku takde buat jahat or musuh pun dengan korang niee wehhh .. aku kuor umah pon jarang apatah lagi nak cari hal nge korang .. silap orang lah tuhh wehh bukan jenis aku kot nak cari pasal tak tahu bendee ... dok senang gak klu idup asyik nak musuh jer .. an an an ?? lagipun diri aku sendiri tak sempurna so buat ape aku nak sempurnakan diri aku yang korang duk hina2 nie semata2 nak tunjuk kemegahan diri sndiri .. tak perlu ko gu .. terima kaseh jelahh . aku sedar aku siapa dan taraf aku camner .. dengan kedaan family aku yang serba kekurangan niee aku rase tak perlu aku nak tunjuk megah diri aku .. rase tak penting pun .. korang lainlahh . anak berada,boyfriend girlfriend tip top .. aahahahaa . aku ape ade ?? takde apa2 pun just ade kebahagiaan yang telah d beri oleh keluarga aku and boyfriend akuu .. thanks you all sebab buat ari2 aku hapy :)


p/s : : aku cuma nak tutup telinge and buat bodoh jer .. lantak korang lah nak kata aku gajah rimau punn .. yang penting aku bahagia . and mybe hinaan korang tuhh ade lah semagat untuk aku teruskan hidup dan kehidupan aku hari2 .. yang penting senyum dan tak perlu kata ape2 :) bubyee semua ..



1 budak maen batu serembang:

Unknown said...

jom follow ...