JellyPages.com

June 7, 2011

Lumrah !

 assalamualaikum pada para sahabat tercintaa ..
sebelum aku update story .. aku ade nak bagithu sikit niee .. adelah suare sumbang kat belakang tuhh duk kutuk2 aku pasal blogger aku niee .. aku bukan nak cari publisiti murahan okehh .. korang nak hina ker ? nak caci aku ker ? tuhh hak korang and yang penting aku bahagia dengan apa yang aku buat .. memang lumrah manusia yang tak pernah lari dari sifat dengki dan dendam ( sambil geleng2 kan kepala !! ) mehh nak bagithu sikit niee kat korang2 yang selalu kuarkan suara sumbang tuhh ..
kenapa aku buat blog niee .. kenapa aku nak tulis blog ...walaupon follower aku tak ramai tapi aku nak n still suka nak tulis per yang aku rase pada setiap detik n mase tuhh ... aku buat blog bukan nak kumpul ramai2 follower....tu tujuan aku...(tapi..kalau ade yang nak follow ...aku alu2kan ..tak kesah pon lahh kecik tapak tangan nyiru aku tadahkan ( acehhh jaat ayt aku tuhh hehe) tapi kalau blog aku tak ramai folower pon aku x kesah sangat ..
for those who likes my blog ...can follow but if u don't . just leave me .. hikhikhikk !!
that's why aku tak promote blog aku kat sape2...cuma orang2 yang sincerely nak folow jerr ..actually aku tulis blog sebab aku suka luahkan perasaan aku dengan cara menulis ...its just like my little online diary ...i wrote what i feel inside ...what happen in my life..what i like to share and  everything about my life..when i write..i just feel relieved ( ahahahaa !! ) dunno lahh p dengan tulis n luahkan perr yang aku rasa aku rasa puas ...aku tak suka sangat cite2 kat orang means talk face to face tentang per yang aku rasa ..i prefer to write :)

    this blog is mine and i can write what i feel ...rasanya tak salah pape kot ...rasa macam ok je ..kalau ade sape2 yang tak puas hati dengan cara penulisan aku...i'm really2 sori...from the botom of my heart... 
by the way klau ade suggestion or teguran yang membina .. 
i still accept it !!
for yang berkenaan tuhh ....hehehe jangan marah haaaa..
peace no war tauu :D

dah malas nak cakap bab-bab suara sumbang lagi .. cam kata kawan2 aku .. buat boddoh jer dengan kata2 orang yang dengki tuhh .. hikhihikk !! thanks friend :) story today about L.O.V.E .. i just wanna ask .. is LOVE can be forced ?? can we get LOVE if our heart is not really in it ??
susahnya ..selepas perr yang pernah jadi ...i just feel that i don't have anything left for you ....even before this ...my love for you as big as this very2 big :)
but its already broke into little pieces ..when you said that i'm not good enough for you ..i want you to understand .. that love can't be forced ..when we forced our heart ..everything will not gonna be good but everything will become worst..
i just hate it right now ...really...
sometimes i feel like a do love you..but at the same time i started to hate ..i hate what you've done ..so please ..if you love me ..don't ever force me..  lagipun dulu sebelum bercinta aku pernah pesan pada mana2 boyfriend aku ..
aku tak sempurna dan tolong jangan cari kesempurnaan aku ..
tiada manusia yang sempurna di dunia niee ...
when we talk about love ..actually,for me love is complicated ..
susah nak memahami cinta ...bila pasangan kekasih saling mencintai ..mengapa tiba-tiba perpisahan yang tak di pinta datang bertandang ..
tatkala Allah mengambil sesuatu dari kita,tentunya telah DIA sediakan sesuatu yang lagi baik untuk kita dari yang sebelumnya ..kita juga di temukan dengan orang yang salah terlebih dahulu agar kita lebih menghargai cinta sebenar kita ..seharusnya,kita harus kuatkan hati n jiwa bila terjadi sesuatu yang tak di pinta .. dan jadikan ujian sebagai pengalaman yang mematangkan diri ..
aku cinta mu sampai mati !!
untuk pengetahuan awak .. sewaktu kita bersama,
bukan kesempurnaan awak yang saya cari.
tapi kelemahan awak .. 
saya mencari kelemahan awak agar saya dapat mencuba mengisinya dengan kelebihan saya dan saya harap awak menerima segala kelemahan saya dan 
mengisinya dengan kesempurnaan yang awak miliki .. kerana
saya tahu dan mengerti...
saya sedar saya tak sempurna
yeahh !! saya sedar semua tuhh .. yelahh saya dahh buat awak menangis kan malam tuhh ??
arghh !! jahatnya saya,kita selalu gadoh tak kira masa kan ..
kadang2 benda kecik jea kita besar2kan kan kan kan ..
tapi saya cuba mengalah 
sebab dahh tak sanggup nak gaduh hari2,
saya cuba kuat hati niee,tapi apa boleh buat
hati saya hati pompuan .. hati awak hati lelaki
haty saya lagi lembutt dari hati awak
tiada manusia yang sempurna sebab itu lah,
manusia dijadikan berpasang-pasangan...
untuk melengkap sesama sendiri ..
saya mohon maaf kalau tersalah cakap atau terkasar bahasa selama ni ..saya juga nak minta maaf 
kalau ada terkecilkan hati awak, jelas disini, saya memang tak sempurna, tetapi awak terima saya juga,sekali dengan ketidaksempurnaan saya ..

 p/s : saya tak tinggalkan awak, cuma berjauhan sikit dengan awak. awak takkan kesunyian tanpa saya sebab family ada disisi. saya pun ada di hati awak juga walaupun bukan berdekatan .. 
berjauhan membuatkan sepasang pasangan lebih matang dalam hubungan dan rasa rindu membuat sepasang pasangan itu lebih dekat di hati ..
bubyee .. kite jumpa d laen update pulop ea .. thanks pada yang sudi bace dari atas sampai bawah .. tahu niee msti ade yang smpai sakit mata kan .. kan.. ahahaahahhaa !!


1 budak maen batu serembang:

Unknown said...

jom r follow .. jom jom !!