JellyPages.com

June 24, 2011

Wahai Cik Hati !!

AMARAN : Entry niee terlalu panjang dan bulehh d katakan terlalu main perasaan .. klu wase nok layan jugok entry niee layan lahh .. ambe kohor suke tapi klu wase takboh layan entry niee pun dakper .. ambe tulis niee pun atas dasar ape yang ambe rase jer ...

....................... Wahai Cik Hati .....................

Ingin aku katakan bahawa ..
Aku terluka lagi kerana cinta ..
Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi
Dulu kau kata tak mungkin aku kan kecewa
Hatiku akan kau jaga tapi tak pernah ku sangka
Inilah cinta yang terindah dalam sejarah
Apakan daya aku yang menanti pelangi
Mengharap engkau yang pasti
Dan aku menangis lagi ..
Kecewa untuk kesekian kalinyee ..
Dan kisah cinta luar biasa
Habis seorang untuk semua
Kejam dirimu kerana menjadikan aku sebagai boneka ..
Aku kecewa pedih kerana pelayaran niee ..
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala keretakan ini ..
Cinta kita kau persenda tanpa sedikit ade belas ihsan ..
Pergi kau pergi dan biarkan aku menangis lagi..
Apakan daya .. aku sedar bahawa
Aku si bodoh yang percaya kata-katamu
Puas di depan mata hanya seketika ..
Mungkin engkau lah pendusta
Bagimu hatiku tiada makna untuk mu ..
Aku menangis lagi kerana kamu ..
Kecewa untuk kesekian kalinya
Dan kisah cinta luar biasa ini d biarkan berlalu ..
Apa lagi perlu ku rasa
Aku terlupa yang aku mungkin akan kecewa lagi ..
Aku kecewa kerana abadinya ..
Tak mungkin dapat kau faham betapa sakitnya luka nie ..
Biarlah aku sendiri dengan luka inie ..
Luka aku terus meratapi
Luka-luka kecewa dan aku tahu ku tahu ..
Dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala

dan biarkan aku menangis lagi untuk kali terakhir ini ..



............................. The End ................................


Assalamuailaikum sahabat tercintaku !! setelah beberapa hari aku tak update story tetibe arinie terlintas d aty aku nak update tentang satu entry yang memang kena sangat2 dengan situasi aku saat nie .. situasi nie kita nama kan " Break Up " .. ahahahahaa lucu bagi korang tapi sakit bagi aku wehhh ( sambil tengok pic seseorang .. )

memang korang pernah kecundang dalam percintaan kan ?? same lah nge aku .. sampai kan aku dah masak nge perangai dan ragam manusia bernama lelaki nie .. tapi aku anggap jer tuh semua adalah dugaan dan ujian untuk aku terus sabar menanti .. thanks for my mom yang bagi support untuk aku teruskan kehidupan aku walaupun aku tahu perjalanan tuhh sakit .. prghhhh takleh nak citer wehhh . sakit sangat saat niee rase cam nangis tapi aku tahan sebab aku dah janji klu aku kecundang untuk kali nie jugak,aku dah taknak nangis dan taknak terima sape2 lagi .. aku nak tutup terus pintu hati aku nie .. biar penjaga kunci aku yang last tuhh simpan kunci pintu aty aku tuhhh ..

dah tuhh permintaan dia,aku cuma turuti saje .. lagipun aku tahu cinta niee takleh d paksa2 kan .. klu orang dah tak sayang buat apa kita nak pakse dia supaya dia sayang kitaa . kan nanti jadi eiseng pulop susahh .. biarlahh aku rela lepaskan dia pergi demi kebahagiaan dia .. lagipun aku rase pintu aty niee dah tertutup untuk bermain dengan cinta .. satu satu kecundang ! aishhh per lah naseb aku nie kan .. sampai tahap nak bahagia mesti akan ade masalah .. malang tol aku niee .. tapi takper aku cuba fikir itu positif .. mybe Allah menguji aku,melihat kesabaran aku .. klu dia bukan jodoh aku mungkin ada yang terbaik lagi untuk aku .. tapi klu ada pun aku rase aku dah taknak bercinta .. nak tutup terus dah pintu aty nie ..

orang nampak aku senyum ketawa bersama2 dengan mereka tapi mereka tak sedar bahaya tuhh semua hanyalah topeng semata2 untuk menuntup kesedihan dan kesakitan luka d aty niee .. aishhh dok leh wat keje buat dah aku pah niee .. thanks for BBF a.k.a Mate Luah yang sentiasa support aku supaya aku bnyak bersabar ... aku tahu aku memang cukup2 lemah dalam bab2 camnie . lagipun aku sedar orang yang tak sempurna cam aku nie mana buleh bahagia cam orang lain kan :)

aku cuma mampu senyum dan melihat kebahagiaan orang walaupun aku sedar yang aku takkan mampu merase kemanisan dari kebahagiaan tuhh .. sabar lagi !! aku dah takleh nak nangis dah wehhh .. dah kering tangki airmata aku nie .. aku cuba hiburkan diri aku sndiri untuk hilangkan perasaan sakit niee walaupon tak dapat aku tetap kena buat sampai hilang .. nak tuju lagu buleh ?? ahahahhahaha ...

lemah nyelah aku nie kan ?? aiyaaa nak wat gane moge aku gini dah . orang khianat orang hina orang kutuk ker .. aku still buat boddoh jer .. sampaikan ade sesetengah member2 kata ku niee penakut sebab takot nak lawan mulaa .. ahahahaaa bukan takot lah sygs oitt tapi ade orang tuhh pesan dah ker aku jgn wat deber sebab dia dop suka tengok aku jadi samseng .. napok dok manis ngat klu orang puan berperangai ganas2 .. ahahahaha Lu Langsi Lu Mati ker ?? aku ganas setara mana pun,last2 nangis jugok sebab lelaki .. ahahahaha !! dakyoh nak malu lah nak ngaku tuh ehhh . mmang org puan gitu dahh . keras setara mana pun last2 nanges gok nyee wehh :)

tengok mama aku .. idola aku tuhh wehhh !! abah aku selalu buat perangai tauu . tapi mama aku still sabar and still lagi bertahan nge perangai abah aku tuhh .. prghhh mama aku lah yang paling terbaik !!!! lebih kurng sama lah perngai mama aku nge perangai aku walaupun aku nie berstatuskan Anak Abah .. tengok lahh diaorg buleh still kekal dalam perkhawinan selama 26tahun walaupun bermacam2 halangan ada sepanjang dalam berumahtangga .. uishhh aku nak khawin pun rase takut bila tgok keadaan tuhh hehehhehee ... walaupun dalam aty nie bengkak nak nikah ( galop nguh aku .. puihh3 .. )

tapi dalam keadaan sedeh2 niee ada jugak berita gembira iaituu dok lamer lagi aku akan jadi mak sdara lagi .. yeahhhh !! anak sedara aku hok kali niee Girl tauu . moge anak sdara aku hok ptama tuhh Boy dahh kann .. nak tengok dop anak sdara ambe hok boy tuhh .. jap jap nehhh nok tunjuk niee !!


horr nie lahh anak sedara aku hok paling paling paling paling aku sayang ( berapa byk paling lahh .. ) nama yer Mohd Afqar Adryan .. aku pangil yer shin chan jer . jahat mak sedara orpp !! kekgi anak sedara aku hok puan tuhh aku pangil sizuka pulop .. ahahahahaa . cam2 aku niee . orang duk tanya aku bila nok nikah .. bila nak nikah .. aishhh meh nak kabor beri kitt . nikah niee bukan mainan wehh . berat tanggungjawab tuhh .. lagipun aku dop ready agy lahh sebab nak cari pitih luu banyok2 .. lagipun nak nikah guane klu bercinta pun aku buleh kecundang apatah lagi nak nikah .. ahahahaa punoh punoh !! 

biar dulu lahh . malas nak mikir agy dalam keadaan aku hok bru break up niee .. biar dulu lahh . aku nak sangat tengok dia bahagia sebab aku tahu dia dop bahagia duk dengan aku tuhh sebab kami bawak haluan sendiri .. bila dia gembira aku pun senang aty .. klu dah nikah tuhh jemput2 lahh nehh .. ahahahhahaa ( suke pelawok jer nie .. huhuhhuuhu ) biarlah anggap jelah semua hok terjadi tuhh adalah kenangan dan pengajaran agar buat kita lebih matang lagi di dalam perjalanan hidup dan percintaan .. aku tahu dia selalu datang melawat blogger aku nie ..

p/s : saya senyum sebab saya sedeh .. saya menangis sebab saya gembira !! saya tenang biala tengok awak bahagia .. biarpun bukan dengan saya :)

0 budak maen batu serembang: