JellyPages.com

December 31, 2011

Tahun baru , mesti azam baru kan . camner dengan anda ?




AsSalam .. lame dop conteng d dada siput nie . woooooo hujan2 nie nasib lah wehh . tak dapat nak sambut tahun baru nge kawan2 so terpaksa duk online sambil baham Mcd . dinner malam nie jer , jangan jeles yew . hoho :P


Oh yeahh ! dah nak masuk 2011 dah sebentar lagi . sekarang nie mesty ada yang tengah sibuk fikir azam baru kan . tahun baru jer mesty azam baru , kenape erk ? mungkin kita nak jadi lebih bagus or nak lupakan yang pahit . kenapa korang perlu nak lupakan kenangan pahit tuh ? kenangan pahit tuh lah sebenarnye kenangan manis yang boleh buat kita tergelak klu d ingatkan balik and korang mesti rindukan saat2 kenangan pahit tuh kan . so apa azam baru korang ? mesti ada macam2 jenis kan , hehe sama lah dengan aku . mesti nak yang best jer kan . so teruskan . tapi bila nak d fikirkan balik , rasanye taknak masuk tahun 2012 sebab banyak kenangan manis d saat2 akhir 2011 nie . terutama pasal aku nge siput . . hehe dye kawan terbaik aku . gaduh setara mana pun , akhirnye bersatu balik .. hoho nak tahu azam baru aku ? cuba scroll sikit kat bawah tuh :)



- first , mestilah nak jadi anak yang solehah dan taknak tinggalkan solat . tu azam paling penting untuk tahun nie !

- hoho dah masuk umur 23tahun nie , aku kena start berjimat cermat lah . save untuk kegunaan d kemudian ary lah ..hehe .

- taknak fikir lagi tentang nikah sebab aku belum bersedia , so ummie jangan pakse2 aten okeh . hehehe :P 

- cuba untuk gemukkan badan walau apa sekalipun . makan banyak tapi dop gemuk2 . help me lah kawan !!

- pentingkan apa yang penting , and then tolak ketepi dulu apa yang tak penting tuh ..

- hope persahabatan nge siput kekal sampai bila2 , yang tuh pon penting gop orh !! terbaik punye . hehe <3

- and last , nak jadikan kenangan yang lepas sebagai pengajaran agar lebih mendewasakan aku . peace Y ..

0 budak maen batu serembang: