JellyPages.com

January 24, 2012

FA dah nak menikah :)



AsSalam .. dah lama dop update entry berhabuk sekali horr . sori dop terurus sejak2 ada masalah nge siput . malas nak story pasal tuh . titik ! rindu nak koya , tut tut malam nie update dengan tajuk nie . hoho terkejut ? tapi sememangnya betul dan tepat tajuk entry aku kali nie .. al kisah nya bermula dari petang tadi arh . time tuh tengah lepak2 kat kedai kerepok umie aku , tetibe jer aku kuarkan kenyataan nie ..

" aten nak nikah lepas raya nie , boleh dop umie ?? .. "

terkejut semua orang kat situ termasuk abah aku .. wahhh aku kan anak abah , confrem dia lah yang paling terkejut . nasib dop kena sakit jantung jer , haha .. yelah dalam adik-beradik aku , aku jer yang paling aktif , nakal dan degil . tuh sebab aku d panggil anak teruna dalam family . nama aku Rohafattin dan d tukar jadi Mohd Rohafattin .. haha nie umie punya pasal lah nie ..

shhhhh ! tutup story tuh . kita smbung balik perbualan tadi . lepas aku cakap jer macam tuh , mulalah dyeorg pasang angan2 . abah cakap nak buat besar - besaran 7 hari 7 malam siap dengan kompang dan silat . wahhhh anak abah kan , jadi " Special " lah sikit kot . untung lah jadi anak abah tau haha . tu kisah abah , umie plak lagi best . umie cakap nak sponser everything termasuk hantaran , pelamin dan kenduri . dye cakap aku nie anak bongsu popuan yang last nikah , jadi nak buat meriah sikit . wooooo dengar tuh ! untung kan ..

best kan tapi aku tak kisah lah dengan semua tuh , yang penting sekarang nie sebenarnya dengan siapa aku nak nikah ?? tolong cari sorangg aci dop -.-

0 budak maen batu serembang: