JellyPages.com

February 23, 2012

malam 27 january 2012!!


assalam..lama dop update.kat sebulan horr!nasib xberhabuk,haha...urmm ingat x 27 january 2012 ? niat nk g beli nasi lemak mlm tuh.. tetiba aku xcdent..aku x tahu camner aku boleh xcdent..yang aku ingat ialah aku jatuh d baling kon jalan..ada orang ckap kaki aku putus sebab d lenyek oleh kereta yang cuma block motorsikal aku mlm tuh..bukan polis tapi puak RCJ(Rakan Cop Jenayah)..kerana dye aku camnie..tapi nk bt camner mgkin dh tersirat semua ni untuk aku..ptot pon mlm tuh aku rasa berat jer nk kuor gohek,rupa2 nya tercatat kjdian nie untuk aku dh..aku duk icu 3ari..hidup pkai mesin nyawa..wayar d seluruh tubuh sampai terpksa tebuk lher nk masuk tiub mesin..19ari aku d wab 4CD..3kali masuk bilik bedah buat oprate..kaki kiri d potong smpai peha,rahang patoh dan d masukkan besi,tangan kiri patoh n urat putus pon dah d masukkan besi..peranakkan dan belakang aku jugak d masukkan besi sebab retakan msa jtuh..tengok lh pic2 d bwah..









1 budak maen batu serembang:

siput_sedut said...

be strong gurl...