JellyPages.com

January 26, 2012

2 ari berdikari sendiri ;(



AsSalam .. sempat lagi aku update last minutes sbelom nak mandy . emm malam nie sunyi lah plop aku rasa . ummie takdop g kuala lumpur dah dengan mak sdara , abah plop balik umah bini nombor 2 dia . terpaksa lah aku duk dengan adik aku malam nie . sunyi tau dop ;(

emm bukan skali kena tinggal camnie , dah banyak kali dah .. nak ikut confrem dopleh . yakk ! padan muka aku , haha ..

sepi jer umah aku rasa klu takdop umie takdop . klu dop , confrem dengar yer bleber . wahhh mengalir airmata lah plop tetibe ingat kat umie . hoho umie baru jer g kol 10 tadi , tapi aku dah start rindu umie . abah plop sabtu baru balik sini , sama arh dengan umie . sabtu baru balik . tinggal lah aku sorang2 . nampak nya esok aku kena masak sendiri , makan sorang-sorang .. urmmm ;(

balik lah cepat umie abah ;'(





0 budak maen batu serembang: