JellyPages.com

December 20, 2012

rindu nak mengedik ..

AsSalam . haishh lama dah rasanya tak mengedik2 kat sini . rindu lah plakk , hehee . sejak berumah tanpa tangga nie , kehidupan jadi makin sibuk dan kucar lah sikit . dengan siapa ? dengan seorang hamba Allah yang baik hati , penyayang serta seorang yang bertanggungjawab d dalam semua perihal . hahaa suke lettuw :P

mungkin bukan jodoh aku dengan yang , dan mungkin jodoh aku dengan yang sekarang . aku hanya mampu merancang kerna Allah yang menentukan segalanya dengan siapa ? bangaimana ? di mana ? dengan siapa ? hahaa so aku hanya mampu terus berdoa , dan berdoa ..

cinta hati aku sekarang ialah Rafiqi Firdaus . entahh ? mcm mana aku boleh terikat dengan dia pun aku tak tahu . tuh lah namanya kuasa Allah . selalu jugak bergaduh tapi masih kekal sampai hari ni . ketawa nge airmata tuh da memang adat dalam perhubungan kan . so kene banyak bersabar da berdoa agar d berikan kekuatan yang kekal abadi ..


hehee dia memang tak hensem tapi dia seorang penyayang dan penyabar walaupn kadang-2 dia nie panas baran jugak , hahaa ~ aku hepy dengan dia , bahagia semua ada arh . cukup lengkap orang cakap . rupa paras tak penting pun , janji hati budi tuh cantik . insyaallah , klu dah ia jodoh aku , aku terima dengan kata ALHAMDULILLAH ..

0 budak maen batu serembang: