JellyPages.com

March 21, 2013

Happy sebab ..



Olee ! Dah lama rasanya tak singgah sini . Hehee tetiba hari rindu nak buat entry jer . Hmm btw bulan nie banyak sangat good news untuk aku . Wahh !! First sekali mesti lah tentang kemajuan diri aku . Cewahh .. Yelahh dah masuk tahun baru tapi aku masih berdiri dengan satu kaki . Sedih tu memang sedih tapi aku masih mampu tersenyum sebab aku jadikan ia cabaran buat aku . Actly , lepas nie aku mesti akan senyum tiap-tiap masa . Setiap jam , setiap minit dan setiap saat . Hehee kenapa ? Of course lah sebab aku dah hampir nak berjalan seperti dulu . Memang berbeza cara aku jalan nanti tapi sekurang-kurangnya aku dah dapat apa yang aku duk tunggu selama 1tahun 2bulan . Prghh time doktor cakap aku dah diberi kelulusan , terasa macam nak guling-guling nangis-nangis kat lantai tuh , hahaa gedik kan ? Korang tak tahu cam perasaan tuh sebab korang tak rasa seperti apa yang aku rasa ^.^



Haha menangis dalam hati jer sebab gembira sangat-sangat time nie . Doktor tu cakap , kaki baru aku nie akan siap 30April , hehe tak lama dah tuh . Btw BIRTHDAY aku kan 26April nie , jadi Ibu cakap , anggap jer nie hadiah pemberian dari Allah S.W.T untuk aku sebab banyak bersabar selama nie . Aku bersyukur sangat-sangat . Okeh lah sampai sini jer entri aku kali nie , tunggu next entri okeh ~

BYE-BYE ^.^

0 budak maen batu serembang: