JellyPages.com

April 21, 2011

aku dan dia

saya benci awak ..
saya nak buang awak ari hidup saya tapi kenapa susah sangat ?
saya nak perhatian dari awak jer bkan ape pun ..
tu pun susah awak nak bagikan ..
bukan saya mintak di beri perhatian sampai 24jam ..
bukan saya mintak harta dari awak pun ..
awak mntak saya faham diri awak,kerjaya awak dan
kehidupan hari-hari awak  tapi 
pernah ker awak cuba faham diri saya ?
pernah ker awak faham ape yang saya nak dari awak ??
saya dah cuba yang terbaek untuk diri awak,
kerjaya awak,kehidupan awak,dan jugak hubungan kita tapi ..
awak maseh marahkan saya ..
kerana hal kecil awak jadikan nya besar ..

saya tak kisah klu awak tak pernah komen status fb saya 
cam pasangan kekaseh laen dalam fb ..
saya tak kisah klu awak tak nak buat status perhubungan dgn saya
semata2 tak nak kawan2 awak tahu tentang kita ..
saya tak kisah klu komen saya d wall awak tak d balas tapi ..
saya sakit aty bila tengok komen popuan laen
awak boleh balas .. sehinggakan
kadang2 saya tertanye2 ..
siapa sebenarnya saya di aty awak ??
hina sangat ker saya dalam idup awak tuh ?
kotor sangat ker saya d pandangan mata awak tuh ?
salah ker klu awak bercinta ?
ataupun ....
awak malu nak mengaku saya nie awek awak ??

memang ini ker dugaan bagi pasangan d usia muda ?
tapi saya tengok pasangan laen okeh jer bahagia jer ..
cuma kita jer yang sering gaduh tak kena gaya ..
bila awak free , nak jmpa saya pon susah ..
bila saya ajak kuar , awak tak nak kuar ..... alasan 
awak " Sorry yunk .. cuk der kerje kit lah " ...
saya tak mintak pun kita kuar untuk seharian .
cukuplah untuk beberapa jam sajer ..
bila saya tanya awak sayang tak ker saya ??
awak mesti tanye soalan blik pada saya ..
nape mesti tanye soalan tuhh banyak kali .. ?? rimas tau !
saya nak jawab tapi awak pulak bagi soalan tuh pada saya ..
and then awak marah pastu muncungkan muka awak ..
salah ker saya tanye soalan tuhh ?
saya tak kisah kalu awak nak komen dalam fb tuhh .. tapi
janganlah over sangat ..
salah ker saya tegur semua tuhh ?
popuan mana yang tak cemburu klu camtuh !!

saya pun ramai kawan laki jugak dalam fb tuhh tapi
saya tak over pun layan dyeorg . .just  friends ..
klu dah tak sayang saya just bagithu jelah ..
insyallah saya akan undurkan diri dari
kehidupan awak terus .. lenyap dari mata awak ..
saya tak gangu idup awak lagi janji awak
BAHAGIA !!

mungkin saya tak sempurna dan saya bukan popuan impian awak ..
saya sedar diri saya nie banyak kekurangan ..
bila saya tegur awak,awak berubah sekejap jer pastu
awak kembali semula dengan perangai asal awak tuhh .
memang susah betul nak berubah kan ..
bkan berubah demi saya pun .. tapi tolong lah
berubah demi diri awak sendiri ..
bila awak tegur saya,saya tak marah pun dan cuba berubah
demi ORANG TERCINTA ..
tapi kenapa awak tak leh berubah demi perhubungan kita ?
klu awak rase awak dah tak cinta saya cam dulu ..
lepaskanlah saya dengan care elok ..

memang khilaf saya menyayangi awak ..
memang khilaf saya mencintai awak .. tapi
saya tak tahu tuh semua takkan kembali lagi .
bukan ku pinta segunung janji,tak ku harap sinaran ini ..
cuma ku inginkan setuluss jaseh mu pada ku ..
kaseh yang kekal selamanya ..
TERASA ATY !!
bila saya kuar p mana2 .. awak tak pernah ambek tahu 
keadaan saya dari semasa ker semasa ..
tapi bila awak keluar .. saya akan tanya keadaan awak tapi
awak marah kan saya semula .. salah ker ?
susah sangat ker nak layan saya dengan baek ?
cuba awak bayangkan berada d tempat saya ..
mesti awak tak rase ape2 sebab awk tuh buta aty ..
tak der perasaan .. haty awak gelap ..

baek kita putus jelah sebab tuh adalah jalan terbaek untuk kita ..
kenangan kita tak kan saya lupakan walaupun kita
jarang jumpa,jarang mesej dan jarang kol ..
saya doakan awak jumpa yang lebih terbaek dari saya
untuk kehidupan awak akan datang .. amin :)
saya terima semua kejadian ini dengan aty terbuka dan
meredhai semua nie ..  :)


2 budak maen batu serembang:

lady_pink said...

ske sangat bce blog fatin...

Unknown said...

thanks lady_pink cuz sudi jenguk2 blog jalanan nie :) thanks for ur spport ..