JellyPages.com

April 29, 2011

bubye awak ..

Hye kekawan ku !! arinie blog update lagi .sorry lah sebab emo sikit 
sejak akhir-akhir nie .. sebab serabut otak kit .. hikhikhik3 ..

Saya manusia yang punyai perasaan ..
yang ingin di sayangi dan menyayangi ..
mahukan awak mengeti akan kisah hidup saya 
yang sebenar-benarnya ???
saya mintak maaf kalau selama saya bersama-sama dengan awak ..
saya banyak menyakitkan hati awak dan menyiksa hati awk ..
tak terlintas pon di hati saya untuk kecewakan awak ..
dan tinggalkan awak sendiri ..
saya ikhlas dan jujur menyayangi diri awak tuhh ..
takde makna laen pun di sebalik tuhh ..
dan saya pun terlalu menyayangi awak dan bukan nye saya
tak pandai nak menghargai seseorang ..
tapi saya cuma nak tengok sejauh mana kesetiaan cinta awak
terhadap diri dan cinta saya pada awak ..
Dulu mase awak selalu ade dengan saya ...
saya rase seolah-olah saya tak perlukan apa-apa lagi di dunia ni
melainkan awak sorang jer yang saya nak ..
tapi sekarang awak makin jauh dengan say dan saya
melihat perubahan diri awak tuh terang-terang ..
semakin jauh meninggalkan saya !!
dulu awaklah kekuatan dan semagat saya tapi sekarang ..
dah TAK lagi ..

awak pergi meninggalkan saya tanpa rase belas kasehan di hati ..
saya rase kecewa dan terkilan dengan perubahan perangai awak
dalam diam-diam !!
Rupanya awak dah ade penganti saya dalam diam-diam ..
patut pun selama nie bila di tanya awak selalu nak marah-marah ..
hhhmm cepat nye hati manusia berubah kan ..

saya tak tahu apa salah saya ? apa dose saya ??
memang kita selalu gaduh tapi kita selesaikan nya dengan baek kan ..
saya merajuk tak kena gaya dan awak mesti pujuk kena pada cara (:
tapi tuh dulu masa kita tengah asyik sangat bercinta
sampaikan bumi berputar pun kita tak sedar kan .. kan ..
dah banyak p'gorbanan saya buat untuk awak dan nie bukan nak
MENGUNGKIT ..
tapi nak awak tahu selama nie saya dah buat segala-galanya untuk awak ..untuk kita dan untuk hubungan kita jugak .. dan awak ingat saya tak sayangkan hubungan nie ker ?? tapi kenapa awak ..
kenapa awak berubah ? mengapa dan kenapa terjadi semua nie ??
saya beharap yang awak akan selalu bahagia
dengan orang yang awak pilih yang dan sayang tuhh ..
saya tahu awak selalu singgah blogger saya untuk tahu semua isi hati saya ..

saya nak awak tahu yang saya sentiasa sayangkan awak (:


0 budak maen batu serembang: