JellyPages.com

April 30, 2011

peduli per orang nak kata :)

Hye pembaca saya ! arinie saya dah update satu story yang sebenarnye tentang saya dgn arwah bf saya dulu . . mesti kamu semua pelik kang ? takder lah,semalam saya takleh nak tidor sal teringatkan dia and then arinie saya dapat ilham nak story about kamikami swktu dulu bagi mngurangkan sedikit rase rindu ni :)
 
ramai jugak yang ternyata-tanya
kenapa saya suke sangat kat awak ..
peduli orang nak kata walaupun awak dah takde 
d dunia nie ..
yang rase suke duka tuhh adalah kita ..
dan bukan nye dyeorang .. am i right ??

  • first saya terpikat pada awak sebab awak lembab macam kure-kure . terhegeh-hegeh . asyik kena jer dengan saya . satu hari tak buli awak saya rase cam tak sempurna sangat hidup nie . nasib baek ada awk,kalau tak mesti hari-hari saya sunyi . tengok betapa penting nye awak dalam hidup saya ..
  • awak sentiasa ada masa untuk saya bila saya cakap ' I need you ' dan awak sentiasa pinjam kan bahu masa saya cakap ' Bole aku pinjam bahu kau ? ' .. kadang2 saya tak mintak pun awak offer sendiri kat saya . awak cakap ' Bole aku pinjam bahu aku untuk kau ? ' .. terharu (:
  •  bila saya keluar dengan awak,awak layan saya macam puteri. bila saya keluar dengan awak,awak tak kasi saya keluar kan satu sen pun . pergi situ duit awak,pergi sana duit awak . beli barang awak guna duit awak . beli barang saya pakai duit awak .. kenapa camtu ? kita kena give and take okey ? Degil lagi . saya taknak dah keluar dengan awak . Huh !
  • awak tahu tak kelebihan awak per ? awak dapat hidu bila saya tengah sedeh . saya bohong lah macamana pun mesti awak akan tahu jugak. kalau awak ade jauh, awak mesti call saya dan buat saya senyum balik tapi kalu dekat mesti awak akan tolong lap kan airmata . hurm terime kaseh !
  • awak sentiasa tolong saya dalam ape jua masalah yang menimpa saya . sebab awak pantang dengar saya dalam kesusahan . sebab tuh kadang2 saya rase nak rahsia jer dari awak . sebab awak selalu susahkan diri awak untuk saya . terlalu manja kan say . sedih nye ! how about me ? susah biar lah sama2 . Degil bin dogol !
  • awak selalu puji say ' kau nie cantik ' . walaupun saya sedar diri saya nie buruk ,tapi saya terharu .biar seribu orang cakap saya buruk sekalipun, asalkan awak cakap saya cantik itu dah memandai bagi saya .
  • bila kita keluar jalan sama2 . awak selalu berada di sebelah saya .kalau jalan tuhh sempit awak mesti jalan di belakang saya . sebab saya menyampah bila tengok couple laen jalan . bf kat depan and gf kat belakang . kalau gf kau jatuh sempat ker ko nak sambut wehh ? kalau gf ko kena culik, ko perasan ke wehh ? lelaki jangan camtuhh tau . tak romantik langsung !
  • kita banyak persamaan kan . saya suke mcd. awak pun suke mcd jugak . saya giler pizza. awak pun giler kan pizza jugak dan saya rase semua benda yang saya suke dah mula jadi kesukaan awak jugak . awak nie memang suke meniru org eh !
  • saya suke awak sebab saya idamkan seorang lelaki yang boleh menjadi iman saya . nanti kita kawin . saya nak awak jadi iman saya untuk 5waktu solat okeh ? tak nak miss satu pon .
  • saya suke awak sebab seluruh family saya awak dah ngorat . abah . umie . akak . adek semua dah sukekan awak . terime kasehh !
  • hari-hari awak kejutkan saya subuh . saya suke walaupun awak buat bebda tuhh hari hari tapi awak tak pernah jemu dan bosan kan ?
  • saya sedar saya nie api dan awak air . awak lah pelengkap hidup saya nye .
  • saya suke awak sebab ketegasan awak tuhh . awak ada prinsip dan awak sentiasa tegas dengan prinsip awak tuhhh . bole saya jadikan awak idola saya ??
  • awak selalu nak jadi yang terbaek untuk saya walaupun dah banyak kali saya bagithu yang awak nie mmg dah terbaek untuk saya . tapi awak still degil dan nak jadi lagi lebih terbaek untuk saya . Degil kan . tumbuk kang tau laa !
  • awak tau tak kenapa saya suke sangat2 kat awak ? Sebab bila saya pandang awak saya rasa cam taknak lepaskan awak dari hidup saya . saya nak tanam hati awak dengan hati saya di tengah-tengah laut sana bia takder siapa dapat kacau kita lagi . .
 
terima kaseh awak ..
kerana maseh teguh utk saya yg rapuh ni ..
walaupun awak dah takde d dunia nie ..
awak jangan lupakan saya walaupun 
awak tenang d sana ..
dan jangan berhnti mencintai saya ..
saya jugak menyayangi awak :'( 
25/3/2009 - 4/11/2010
 

0 budak maen batu serembang: