JellyPages.com

April 24, 2011

finally

finally..
it's da end..
emph..
xperlu ditangisi..
xperlu dikesali..
suratan dan kebetulan dah tertulis dalam kamus hidupku..
terima kasih YA TUHAN..
atas segala petunjuk dan rahmatMu..
aku pasrah, puas dan redha..
lega pom aku rasa gak skunk nie..
why aku rase lega?
aku pom xtau..
but one thinks aku kene admit..
aku kene tabah..
tabah menghadapi segala dugaan yang mendatang..
tabah menelan segala kepahitan sebelum kemanisan itu menjelma..
dan juga tabah mengharungi segala tomahan dan cacian..
hidup ini masih panjang..
hidup ini memerlukan aku lebih kuat..
xperlu rakus..
xperlu menyalahkan hidup..
xperlu terlalu menekan diri.. jika hanya ini yang termampu~
aku akan bangun dengan semangat yang baru..
semangat untuk mencapai impianku sebelum aku 30 tahun..
walau tidak meniti perjalanan yang aku impikan..
aku akan menyusuri lurah yang telah tertulis..
sabar  doa  usaha tawakal yang hanya akan bersama aku..
Ya Tuhan.. KAU suratkanlah yang terbaik dalam terbaik..

*******
oh tidur malam nyanyikan lagu..
gelora hatiku yang terpendam
oh bintang malam lukis jalanku..
katakan aku pergi...

genggamlah janji yang telah kupatri..
simpan selalu dalam hati..
doaku selalu dalam mimpiku..
menemani tidurku..

* ** sudah lah sudah..
 lepaskan pergi..
  jangan ditangiskan itu lagi..
 biarku bawa seluruh jiwaku...
ku dakap dalam takdir hidupku..

0 budak maen batu serembang: