JellyPages.com

April 24, 2011

merajuk ek ?

1) "Penat, kan, merajuk ni?"

tu laa ayat mujuk si dia. daripada diam-diam sendiri merajuk, dah dia kata begitu terus tak jadi nak majuk. Ego beb. keskes

2)  smlm br je lepas gado2..
huhu..
dia pujuk?
dia wat lawak2 yg wat aku gelak..
last2 dia akan ckp..pasni xmo nangis2 lg tau..
x penah gado teruk2 sgt pun.. 

3) ayat bf sy kalo sy majok n marah..

"ayg majok la dulu. dah abis majok nnt bru msg abg":mad:

4) ayat sweet.....apa ye

abang ni penakut...takut kehilangan ayg..takut tak sempurna utk ayg
tp abg tetap sayang ayg..abg berani bila ayg senyum..ayg gelak..
senyum la utk abg

5) tp xpernah pun ckp mcm tu...
slalu ada cara nak pujuk si dia...
cuma...rahsia la...my style...my way...only for her


(kedekut ilmu betul dy nih huhu)


6) yang current bf aku ckp

~nanti abg bwk syg g shopping....:loveliness:
memang cnfirm tk merajuk dh

7) aku, amik gitar, nyanyi lg Fire House - I live my life for you,
setel :p

8) ayat my dear kalo aku senyap je..

"napa senyap ni, berak dlm seluar ke??" waduh trus tergelak punya..

9) semlm aku majok ngn bf aku sbb aku ajak die kuar ngn best fren aku tp die kate nak kene siapkan keje lak....
bengang gle.....sejam pastu,tetibe 1 msg sampai

'pakcik da sampai kat TS,makcik kat level mane?'

hehehehe.....dapat gak aku pow die 1 handbag semlm...x majok da...:loveliness:

10) Payah nau dia nk pujuk, aku pujuk diri sendiri jelaa...

Da 3,4 ari x meses & call bawu ah dia tegedik2 cr aku.. pehtu tny, lma lg kew ayg nk majuk.. huh!!!

11) mizz nye bf hampeh..dah wat org mara2, pastu dgn sng ati jer die ckp,

"tu pn nak mrajuk..bnde kecik pun nk besar2..."

lau mizz xthn sgt,mizz ckp xmrajuk pun..

"pnt jer mrjuk bukn ade org nk pujuk, wat skit ati jer.."
then die akan letak phone..5minit pastu die col," dh okey dah?? ade ke ptt..ingt 5minit ckup ke nk ilang pns...

sabar jer la aku dpt bf mcm ni..


12)
bf  : baby marah abg ker....??
gf  : senyap dan moncong (merajuk la tu)
bf  : ok la kalu marah... skan ni abg nak baby buat muka paling marah skali abg nak    
       tengok..    baby wat muka marah tu lima minit ek.. ( sambil tu ko wat la muke kekwat 
       ko  tenung die 5 minit )

tak sampai lima minit die dah tergelak dan penampar manja hinggap kat muka aku...

13) ' You know how much I love you and you are always wanted sayang.." 
he..he.. kalau tak silap lah.. 

tapi buat masa nie..tak pernah merajuk lagi..tak jadi nak majuk..


14) bile aku merajuk atau marah kat dia, dia akan cakap camni...

"sayang, nape ni? abang minta maaf kalau abang sakitkan hati sayang. abang sayang ayang sangat. abang nak selama2nye hidup dengan sayang. jangan merajuk lagi ye sayang"

bile bf aku kluakan ayat ni mmg aku jadi cair sangat. lagi satu, yang bf aku suka buat, dia akan nyanyi lagu sedih2 yang dia reka lirik sendiri on the spot. pastu aku mula la rasa nak tegelak sebab kelaka. terus tak jadi merajuk...


15) bf aku tak pandai pujuk... bile aku luahkan rase x kepuasati pade dia mesti dia ckp maafkan abg yerk sayang......
aku kalo leh nak le merajuk 5 6 jam bia dia pujuk tp hampeh mad ...trus dia diamkan aku... bile da baek aku tny nape wat mcm 2 dia kate kalo dia try pujuk mesti aku lagi berangin... so kalo merajuk kene lar pujuk diri sendiri..

16) hazab sangat pujuk2 ni ;P
tp aku penah dapat ayat.."ko ni mmg la suka ckp byk, tapi 90% bende2 yg ko ckp make sense & memang betul pun. aku mengaku aku salah. sorry ye."


17) ayat yg slalu puteri dpt...
"kita ni dh besar, dh matang, cuba fikir positif....jgnla nk jd cm bdk2 lak asik nk majuk je...
nti bnde kecik pun leh jd besar...."

18) kalo cm ni leh? "awk jgn la merajuk..nti sya susah hati,kalo susah hati nti sya xdpt wat keja..kalo xwat keja nti boss pecat sya..kalo sya kena pecat nti cmne kita nk kawen..duit xda..

19) u r evrything in my life see da joy u bring..n aint no 1 can compare u 2...n i know dat u will never walk awy from me,no mter what,n dats y i plan 2 do da same thing 4 u...n i wnt u noe,im always be wif u.:loveliness:

huhu...wlaupun ayt mat saleh dye kasi aku..
cair tetap cair gak dowh...hik3..

20) abang tak sengaja.. sory la syg..
abang tatau nape tiba2 je leh jadi gitu..
tapi abang sedar abang memang salah..
apa yg sayang cakapkan tu,ada betul nya..

terus senyap skit... pastu 
tunggu respon dia...

kalau respon dia tak ok, aku pn sama2 majuk
gak pasal dia tak hargai pujukan rayu aku ni..
huhuhu :D

21) Aku bercinta lepas kawin, jadi tak de pengalaman merajuk sebelum kawin.

"sayang  abang  tak?"
"sayang"
"kalau sayang, meh sini"

Terus kena peluk.  Dah tu baru tanya apa problem .. so sweet !


22) cakap la mcm ni "sori sayang lain kali i janji i tak buat lagi...
ni kali pertama dan terakhir i buat"...entahlah cam ayat poyo je...hahahaha


23) " sori la sayang.....jangan marah2 lgi eh....
sayang kan comey..nanti abg bawak jalan2...nak....."

" sori la sayang..abg tak sengaja....."

kalau tak kene mood... dia akan cakap..

" dah puas hati ko?

ko buat muka kesian..ko ingat aku nak pujuk ker??
bila aku dgr ayat ni..terus terdiam membisu,dn dalam hati menyatakan..
CELAKE KO ...........


24) Antara yg aku igt aku penah dpt camni:

"walau macamana awk ni slalu bau busuk dan perangai mcm hampeh, kite x kisah . .kite ttp syg awk sampai bile2."


25) takde nye nak pujuk2..paling2 pon dia geletek bawah dagu cam selalu buat kat kucing tu..kucing kalo usap bawah leher dia japgi mula la angkat muka buat bunyi kruhhh manja gitu..tapi aku tak, wat bodo je:lol:

26) takmolahh majukkk ekk.. t kene jual :P
cayanggg diee .. loveliness !

27) mmg sy tak pandai pujuk ler...

ayat kak long aku
"abg.....nak kayu?"
terus abg aku ok jer
hahahhahaha ..


28) bf aku tak reti memujuk,
aku nak merajuk..dia pun nak merajuk jugak, aishh geram ..
last2 aku gaaakk yg pujuk..sedih jek !

0 budak maen batu serembang: