JellyPages.com

April 28, 2011

adakah saya ..

Hye kekawan !! Update  lagi lahh ...

MENANGIS ! tuh jea yang aku mampu buat sekarang . entah kenapa . air mata aku tak penah lekang sekarang . aku DOWN sangat-2 . walaupun aku masih ade org-2 yang sayangkan aku , aku tetap tak boleh BANGUN . cukup lah setakat ini rasa ini menusuk ker hati dan jantung aku ...

Sayangg , can you hear me ? can you turn back and listen to me for a second ? i miss you so much :( im gonna be more HURT like this . can you say something to me ? 


Baby , please . hear me . can you let me to hug you for a second ? i need to know bout you . i need to know everything about you . hurmm . Only GOD know my feeling ryte now . i wanna Call you but i know , it will make me cry ..

Honey , i hope you read this and try to listen what i say . i know tht you understand what i mean it by rite . ILOVEYOU . thanks a lot cuz make me happy (:
 
yang BIRU tuhh awak and yang PINK tuhh saya .. aww aww !!
hurmm . awakk . saya rindukan awak sangat-2 :( awak ingat saya tak ? hurmm . saya tak tau kenapa dengan saya . hurmm . awak terima kasih sbb muncul dalam hidup saya . saya tak tau kenapa hidup saya selalu HURU HARA . urghh ! 
 kalau boleh saya nak MENJERIT sepuas-puas aty saya , nak menangis sampai tak larat g dah . tapi awak tau kan saya tak suke semua tuh :(  dan bukan nye nak sangat pon kedaan saya jadi camnie .. so awak kena lah faham dan jangan mendesak saya d setiap hal ..

saya sebenarnye bukan tak couple dengan awak lagi tapi mase kita putus aritu saya tak tahu awk dah jumpa penganti saya .. cepat nye ! memang kalau d ikutkan saya nak kita kembali asal cam dulu dan saya tahu memang itu pun yang awak nak .. but GIRL tuhh awak nak campak mana ??

buat masa nie biar lah saya menetapkan stutus kita sebagai KAWAN dahulu okey .. saya tahu awak tak nak tapi kena jugak terima .. tulahh siapa suruh awak cari cepat sangat,kan dah menyesal  ):
xpelah kalau camtue sebab sekurang2 nye kita maseh lagi rapat kan .. thanks sebab celebrate nge saya semalam and coklat tuhh .. mekasehh :)

tapi awak .. ade satu bende yang pernah saya bagitahu awak dulu yang saya sayang SESEORANG cuma sekali di dalam percintaan .. saya takot r kalau2 sayang tuhh jadi tawar sebab kejadian nie semua .. camner tue ea ?? confiuss nie awak ..

rase nok pecah kepala otak nie duk mikir bende yang sama je tiap2 ari .. takde ker sape2 nak bawak saya terbang jauh dari dunia nie .. p bulan ker p pluto ker ?? kan best .. xmoo duk bumi dahh ..
muka sekarang nie napak jer keras per BATU but dalam aty dah banjir kilat dah .. sabar jelahh . mybe bukan dye jodoh saya and mungkin saya kena belajar terime tuhh semua .. terime jelahh . mybe dye bukan untuk saya but saya percaya pada KARMA ..

ermm . saya tak tau nak kata cmne lagi dah :( saya cume betul2 rendukan awak . air mata saya mengalir pon saya tak tau kenapa . BODOH kan! hurmm :(  now mata dah ngatok and mau titow .. takper semoga ari esok lebihh buat aku happy :)

kini semuanya tiada lagi bila awak mula melangkah pergi... hati saya menangis hiba dan rasa terhina .Saya tetap biarkan... bila sampai tahap hati saya mula berbicara ... Laungan dan jeritan batin mula bergema berlawanan dan sukar dihentikan ): .. saya nak awak faham ,saya nak awak hepi .. saya nak awak teruskan apa yang awak suka ... jangan ikut jejak saya dan jadilah diri awak sendiri ..

mungkin kah ada yang lebih TERBAEK utk aku ??

.
p/s : Ya Allah , ape makna semua nie ? tabahkan lah HAMBA-MU ini :((
sesungguhnye hamba mu nie begitu lemah dan tidak bermaya dengan semua permainan dunia ..

0 budak maen batu serembang: