JellyPages.com

June 11, 2011

Sampai Aty Awak ..

assalamualaikum sahabat . .

dah 2 hari aku tak update d dada warkah niee .. arinie aku update dengan d temani tangisan hati yang cukup kecewa dan hampa .. entahlah aku dah cuba bagi yang terbaek untuk bahagiakan orang yang aku sayang tapi nak buat camner dah naseb aku kot .. mungkin dia hanya singgah sekadar untuk mimpi aku jerr tapi walaupun ianye skadar mimpi akan tetapi bayangan mimpi tuhh telah buat aku jatuh cinta dan sayang dalam masa yang sama .. tapi kenapa kebahagiaan selalu cam nak larikan diri dari kehidupan aku ?? hhmmmmungkin naseb kot . aku tahu korang pon mesti pernah ade yang kecewa tahap camnie kan ?

ariniee tetibe aku rase nak nangis sepuas-puasnyee biar kering teruss airmata nie . sebab aku taknak dah menangis lepas niee . seksa sangat jasab aku rase .. arituh menangis kerane hinaan orang sekarang menangis kerana perbuatan orang pulop ( hhmmm seksa zahir dan batin .. ) !! entah lahh naseb tuan badan lahh . takper sebab kehidupan tetap harus d teruskan cuma buat masa nie pintu hati niee dah tertutup kemas keming taknak terime sesiapa dah :'(

al kisah nye bermula dari Waiting Call jer pastuhh terus merebak sampai kriktkal camnie .. jenggg terus dok leh nak baek mule doh wase .. aku cuba dah jadi yang paling paling paling terbaek untuk awak tapi kenapa susah sangat nak pandang semua tuhh ? kata nak cuba melupakan dia tapi kenapa awak tak pegang pada janji tuhh ?? Uishhhh nak banjir dah wase bilik saya nie awk ehhh . bnjir dengan airmata saya jeerr . prnah dengar tak lirik nie awak ehhh :-

** maafkan bila memang kini . harus kutinggalkan dirimu

karna hatiku selalu kau lukai . . tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu . ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa ..



huhh ! tahu kan lirik tuhh . camtuh lah lebih kurang tambah perasaan aku sekarang .. cuba nak bahagia tapi sensara yang aku dapat .. nasebb lah wehh nak buat camner agy . sekarang eveything aku buat aku mesti buat dalam keadaan senyum walaupun dalam hati nie bengkak sokbeng nak cakap lahh . yang penting dia hapy tuh pon dah cukup terbaek untuk aku .. yelahh aku sedar aku sape . cam langit dengan bumi lah klu nak bandingkan nge aweks2 d luar sana nung .. tapi aku still relax jer sebab aku tahu diri aku sendiri camner . biar orang nak cakap ape ... biar orang nak hina ape yang penting kita tahu diri kita sapee ... kita tak usik orang and biar jelah dia nak usik kita ... ( hikhikhihkkkk ... suke dlm nangis ) !! Oohh tidak kenapa terjadi semua nie Ya Allah ??

** ku menangis melepaskan . kepergian dirimu dari sisi hidupku

harus slalu kau tahu . . aku lah hati yang telah kau sakiti ..





Aduyai .. camner nie ea ? nak tukar nombor tefun pastuhh nak delete teruh account facebook ambe .. nak ilang teruss terk niee . klu wujud pun sama cam dok wujud ork ork .. muka aku napok jer keras .. napok ego tapi sebenarnyee sensitif .. saeng2 sokmo atew aku niee wahi nangis .. aku niee dok kuat .. emmm nak buat camner dah memang aku niee lemah sangat2 .. saat nak bahagia mesti ade duka yang singgah . kenapa awak ehh ?? kenapa sampai setare tuhh awak tipu saya ekk ? saya cuba jadi yang terbaek dah .. saya dah mula berubah .. dok kuar malam dah .. duk umah rapat nge umie abah n adek ... saya berubah niee atas sebab niat saya sendiri yang betul2 nak berubah .. nak nyee jadi hok paling terbaek d mata awak dan jugak orang  laen tapi aku buat baek pun still lagi d pandang jahat .. uishhh tapi aku sabar lahh moge aku serba kekurangan ..
tetibe saya rase kecewa dan terkilan dengan perubahan perangai awak

dalam diam-diam !! hhhmm cepat nye hati manusia berubah kan ..

saya tak tahu apa salah saya ? apa dose saya ??
memang kita selalu gaduh tapi kita selesaikan nya dengan baek kan ..
saya merajuk tak kena gaya dan awak mesti pujuk kena pada cara (:
tapi tuh dulu masa kita tengah asyik sangat bercinta
sampaikan bumi berputar pun kita tak sedar kan .. kan ..
dah banyak p'gorbanan saya buat untuk awak dan nie bukan nak
MENGUNGKIT ..
tapi nak awak tahu selama nie saya dah buat segala-galanya untuk awak ..untuk kita dan untuk hubungan kita jugak .. dan awak ingat saya tak sayangkan hubungan nie ker ?? tapi kenapa awak ..
kenapa awak berubah ? mengapa dan kenapa terjadi semua nie ??
saya beharap yang awak akan selalu bahagia
dengan orang yang awak pilih yang dan sayang tuhh ..
saya tahu awak selalu singgah blogger saya untuk tahu semua isi hati saya ..

hurmm . awakk . saya rindukan awak sangat-2 :( awak ingat saya tak ? hurmm . saya tak tau kenapa dengan saya . hurmm . awak terima kasih sbb muncul dalam hidup saya . saya tak tau kenapa hidup saya selalu HURU HARA . urghh ! 
 kalau boleh saya nak MENJERIT sepuas-puas aty saya , nak menangis sampai tak larat g dah . tapi awak tau kan saya tak suke semua tuh :(  dan bukan nye nak sangat pon kedaan saya jadi camnie .. so awak kena lah faham dan jangan mendesak saya d setiap hal ..

p/s :: kini semuanya tiada lagi bila awak mula melangkah pergi... hati saya menangis hiba dan rasa terhina .Saya tetap biarkan... bila sampai tahap hati saya mula berbicara ... Laungan dan jeritan batin mula bergema berlawanan dan sukar dihentikan ): .. saya nak awak faham ,saya nak awak hepi .. saya nak awak teruskan apa yang awak suka ... jangan ikut jejak saya dan jadilah diri awak sendiri ..

0 budak maen batu serembang: