JellyPages.com

June 19, 2011

Saya Sygs Awak !!


Assalamualaikum dan salam sejahtera .. lamer giler tak update story kat warkah niee . busy keje nak buat camner wehhh . but petang niee sekadar nak lepak-lepak and buat entry yang bajet sadis niee . d tuju for couple okehh ..ahahahah jom kita hayati entry nie okehh ;)



D sinilah tempat pertemuan sepasang kekasih ataupun couple ..d sinilah mereka bermadu asmara dan mungkin d sini juga tempat mereka akan berpisah buat selamenyee ...

menanti si dia dengan penuh bunga di hati tanpa mengendahkan apa jua halangan mendatang dan tetap bersabar menanti walaupun d tengah panas ...

dan si dia pun datang lalu d sambut mesra olehnya ..si dia datang membawa makanan dan bermesra serta menemaninya dengan penuh rasa kasih sayang yang pernuh dengan rase cinta ..

sekali lagi mereka berjumpa tetapi kali ini si dia terkejut melihat kekasihnya hanya terbaring d tempat pertemuan mereka itu ..si dia hanya menjangka kekasihnya itu sekadar bergurau dan ingin bermesra ..si dia pun cuba menggerak-gerakkan kekasihnya itu tapi malangnya tak ada respon daripada kekasihnyee itu .. huh !!

setelah menyedari kekasihnya itu seakan telah tiada lagi baginya laluu dia meraung seakan-akan tak dapat menerima pemergian kekasihnyaa yang dia sayang itu..

Saya sayang awak.. !! " teriak kekasihnya itu kerana ingin menyampaikan hasrat dan perasaan hatinya dengan nada yang sangat hiba, tapi malangnya kekasihnya itu tak akan lagi bangun untuknya seperti sebelum niee ..

dan setelah beberapa ketika ..si dia cuba menerima hakikat bahawa kekasihnya itu, sudah tak lagi akan berjumpa dengannya dan mereka tak dapat lagi bermesra dan bergurau seperti dulu dan hidupnya kini merubah menjadi sepi . .



huhu korang dah berape kotak tisu habis duk lap airmate tuhh wehh ?? beginilah kasih sayang yang Allah S.W.T anugerahkan pada ciptaannya ..nie baru burung yang tak d kurniakan akal tapi camner pulak manusia agak nyee ??


P/S Gadis Kecil : kasihi dan sayangilah insan tersayang selagi sempat sebelum mereka pergi buat selama-lamanya meninggalkan kita dan buat kamu Mohd Fahmi Irfan . . saya sentiasa menyayangi dan mencintai kamu untuk selamanye sehingga ke akhir hayat saya ;)

kamu cinta terakhir ku !!



0 budak maen batu serembang: